دیوید لیچ فیلم Kung Fu را بازسازی می‌کند

21 January 2020 - 22:30

به گزارش سایت خبری Hollywood Reporter کمپانی Universal در صدد است سریال هنرهای رزمی و وسترن “کونگ فو” (Kung Fu)، ساخته شده در سال ۱۹۷۰، را به عنوان پروژه‌ای سینمایی با کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch) بازسازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دیوید کارادین (David Carradine) ستاره‌ی اصلی سریال شبکه‌ی ABC بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۵ بوده است. این سریال داستان کوای چانگ کین، شائولینی که به دنبال برادر خود تا غرب وحشی می‌آید را دنبال می‌کرد. این سریال در فلش بک‌هایی به داستان جوانی کین، پیروی از فرقه‌ی کونگ فو و لقب “ملخ جوان” که به او نسبت داده شده بود می‌پرداخت.

کلی مک کورمیک (Kelly McCormick) و لیچ به همراه استفان لیراکس (Stephen L’Hereaux) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. سازنده سریال، اد اسپایلمن (Ed Spielman)، تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. مت رایلی (Matt Reilly)، نایب رییس اجرایی کمپانی Universal، بر انجام پروژه نظارت می‌کند. لیچ سال گذشته فیلم سریع و خشن: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) را برای این کمپانی ساخته بود. وی همچنین با فیلم‌های بلوند اتمی (Atomic Blonde) و ددپول ۲ (Deadpool 2) شناخته می‌شود. لیچ کار خود را با بدلکاری آغاز کرده و با دستیاری کارگردان در فیلم جاون ویک (John Wick) به دنیای فیلمسازی وارد شد.

همکاری جدید لیچ و مک کورمیک، فیلم هیجان انگیز هیچکس (Nobody) با بازی باب اودنکیرک (Bob Odenkirk)، در تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) روی پرده سینما خواهد رفت. گفتنی است علاوه بر فیلم کونگ فو، شبکه‌ی CW سریال جدیدی با همین سبک و شخصیتی مونث آسیای آمریکایی در درست ساخت دارد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.