فیلم‌برداری فیلم اکشن-کمدی Red Notice از شبکه نتفلیکس آغاز شد

22 January 2020 - 12:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم اکشن-کمدی موردانتظار Red Notice (اطلاعیه قرمز)، از شبکه نتفلیکس، رسماً آغاز شده است، که در آن بازیگران درجه یکی مثل جانسون، گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بازی می‌کنند. این پروژه، دومین همکاری جانسون با گدوت و رینولدز خواهد بود؛ او پیش از این با هریک از آن‌ها به ترتیب در پروژه‌های Fast Five (سریع و خشن) و Hobbs & Shaw (هابز و شاو) همکاری کرده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Red Notice، یک فیلم مهیج اکشن-کمدی با موضوع سرقت، میان سه کاراکتر کلیدی یعنی جانسون، گدوت، و رینولدز، توصیف می‌شود. جانسون در فیلم، نقش یک مأمور اینترپل را ایفا می‌کند که موظف به دستگیری بزرگترین سارق هنری دنیاست که بسیار مورد تعقیب است. فیلم Red Notice به مهم‌ترین و جدی‌ترین اطلاعیه‌های اینترپل (که هشت مورد است) اشاره می‌کند و به دستگیری مهم‌ترین مجرمان می‌پردازد. درضمن، گل گدوت نقش بزرگترین سارق هنری دنیا را بازی می‌کند و رایان رینولدز نقش بزرگترین کلاهبردار دنیا را ایفا می‌کند.

این فیلم را راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber)، بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش، کارگردانی خواهد کرد. او قبلاً با جانسون در فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) نیز همکاری کرده بود. سال گذشته، در رقابت بر سر دریافت حق توزیع فیلم، پس از آن‌که کمپانی Universal Pictures ظاهراً با قرارداد هیچ یک از فیلم‌سازان کنار نیامد، کمپانی نتفلیکس توانست حق توزیع این فیلم را به دست آورد.

تیم فیلم Skyscraper، این بار برای تهیه و تولید Red Notice دست به کار می‌شوند؛ این تیم عبارت‌اند از: بیو فلین (Beau Flynn) از طرف کمپانی فیلم‌سازی خودش: Flynn Picture Co؛ جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia)، و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از طرف کمپانی فیلم‌سازی خودشان: Seven Bucks Productions؛ و تربر از طرف کمپانی فیلم‌سازی خودش: Bad Version Inc. وندی جکوبسون (Wendy Jacobson) هم تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.