جی.جی. آبرامز فیلم و سریال‌هایی درباره Justice League Dark خواهد ساخت

22 January 2020 - 18:00

در حالی که Aquaman «آکوامن» و Shazam «شزم» موفق شدند با سبک شاد و مفرح خود جان تازه‌ای به دنیای سینمایی DC ببخشند، حالا DCEU قصد دارد دوباره به ریشه‌های تاریک خودش برگردد. استودیوی بد روبات متعلق به جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) طی قرارداد جدیدش با وارنرمدیا قصد توسعه فیلم و سریال‌هایی براساس کامیک‌های Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» را دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز مذاکرات در این باره در مراحل ابتدایی قرار دارند و مشخص نشده آبرامز شخصا در این پروژه‌ها دخالت دارد یا خیر. هانا مینگلا (Hannah Minghella) رئیس بخش سینمایی و بن استیونسون (Ben Stephenson) رئیس بخش تلویزیونی بد روبات به زودی تصمیم می‌گیرند پروژه مرتبط با کدام شخصیت‌های Justice League Dark را خواهند ساخت.

کامیک‌های Justice League Dark بخش جدیدی در تاریخ ۸۶ ساله کامیک‌های DC هستند که اولین بار در سال ۲۰۱۱ با کامیک Justice League Dark #1 نوشته پیتر میلیگان (Peter Milligan) و میکل جنین (Mikel Janin) رونمایی شدند. این تیم از شخصیت‌های اسرارآمیز دنیای DC تشکیل شده، که ماموریت‌هایی را انجام می‌دهند که به دلیل ماورایی بودن برای لیگ عدالت اصلی مناسب نیستند. از اعضای اصلی این گروه می‌توان به جان کنستانتین دشمن شیاطین، موجود گیاهی سوامپ ثینگ، مادام زانادو پیشگو، یک روح به نام ددمن، خون‌آشامی به نام اندرو بنت، زاتانا شعبده‌باز و هیولای فرانکنشتاین اشاره کرد.

این تصمیم جالبی توسط آبرامز پس از اکران فیلم بحث برانگیز اما پرفروش Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» است، آن هم با توجه به اینکه تلاش‌های قبلی برادران وارنر برای اقتباس از کامیک‌های Justice League Dark برای آن‌ها سودآور نبوده است. البته به جز فیلم Constantine «کنستانتین» با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) که سال ۲۰۰۵ به فروش ۲۳۳ میلیون دلاری رسید. ساخت سریال Constantine توسط NBC تلاش نافرجامی بود که پس از یک فصل کنسل شد، البته جذابیت مت رایان (Matt Ryan) در این نقش باعث شد همچنان شاهد حضور او در دنیای اروورس باشیم. سریال Swamp Thing «سوامپ ثینگ» ساخته لن واین (Len Wein) هم با وجود استقبال مخاطبین و منتقدان، فقط یک فصل دوام آورد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.