پوستر جدیدی از فیلم Bloodshot منتشر شد

23 January 2020 - 09:00

به تازگی وین دیزل (Vin Diesel)، سم هیوین (Sam Heughan) و همچنین صفحه‌ی توییتر رسمی فیلم بلادشات (Bloodshot)، پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کردند که این پوستر با جمله‌ی “تو به گذشته نیاز نداری تا آینده‌ای داشته باشی” همراه است. فیلم بلادشات بر پایه‌ی کتاب‌های کامیک خونین با همین نام ساخته شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Bloodshot فیلم ابر قهرمانی است که کوین ون‌هوک (Kevin VanHook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bob Layton) آن را ساختند و اولین بار در سال ۱۹۹۴ نمایش داده شد. ری گریسون شناخته شده با نام بلادشات شخصی است که از مرگ بوسیله تکنولوژی های روز از قبیل تکنولوژی روح و نانو بازگشته است. او حافظه‌ی خود را از دست داده و به همراه گروهی از جنگجویان به نام اره برقی (Chainsaw) در تلاش است تا از گذشته‌ی خود به عنوان یک سرباز اطلاعاتی کسب کند. بلادشات نیروی احیاء و دگرگونی دارد که به خونش تزریق شده است. او که هیچ خاطره‌ای از گذشته‌ی خود ندارد، جنگ خونینی به راه می‌اندازد تا افرادی را که گذشته‌اش را پاک کرده‌ و وی را به سربازی مرگبار تبدیل کردند، پیدا کند.

وین دیزل، توبی کبل (Toby Kebbell)، سم هیوین، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، تالولا رایلی (Talulah Riley)، یوهانس هاکور یوهانسون (Johannes Haukur Johannesson)، لامورن موریس (Lamorne Morris)، گای پیرس (Guy Pearce) و الکس هرناندز (Alex Hernandez) گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

دیو ویلسون (Dave Wilson) به همراه کارگردان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی تیم میلر (Tim Miller)، کارگردانان فیلم هستند. این فیلم در استودیو Blur ساخته می‌شود که قبلا بازی‌های هیلو ۲ (Halo 2)، مس افکت ۲ (Mass Effect 2) و بایوشاک: اینفینیت (BioShock Infinite) در آن ساخته شده‌اند. اریک هایزرر (Eric Heisserer)، نامزد جایزه اسکار برای فیلم نورسیده (Arrival)، فیلمنامه‌ی فیلم را نوشته است.

نیل موریتز (Neal Moritz) بار دیگر در فیلمی با بازی دیزل تهیه‌کنندگی را برعهده دارد. این دو پیش از این در فیلم‌های سریع و خشن (The Fast and the Furious) و سه ایکس همکاری داشته‌اند. این فیلم در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.