سریال The Witcher پربیننده‌ترین سریال جدید Netflix لقب گرفت

23 January 2020 - 00:00

نتفلیکس طی نامه‌ای برای سهامداران خودش، اطلاعات جدیدی درباره بینندگان محصولاتش منتشر و سیستم جدیدش در تعریف بیننده را اعلام کرد. نتفلیکس گفته طبق این سیستم جدید به بهترین نتیجه در مورد بیشترین بیننده فصل اول یک سریال اریجینال رسیده که متعلق به The Witcher «ویچر» است. طی ۴ هفته ابتدایی پخش فصل اول این سریال، ۷۶ میلیون مشترک آن را تماشا کرده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این نامه آمده است:

در همین حین که ما محصولات اریجینال خود را گسترش دادیم، به دنبال ساخت آثاری بودیم که محبوبیت بیشتری داشته باشند. با توجه به اینکه ما محصولاتی با طول زمان‌های متفاوت داریم – اپیزودهای کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای تا فیلم‌های بلند چند ساعتی – متوجه شدیم تعریف تماشا شدن به شکل مشاهده ۷۰٪ از یک اپیزود سریال یا کل یک فیلم اصلا منطقی نیست. ما حالا مواردی را به عنوان تماشای یک محصول در نظر می‌گیریم که بینندگان صرفا آن را برای تماشا انتخاب کرده باشند.

حالا هر مشترکی که ۲ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشد، به عنوان بیننده آن محاسبه می‌شود. مثلا طبق این سیستم جدید ۴۵ میلیون مشترک مستند Our Planet «سیاره ما» را تماشا کرده‌اند، که در مقایسه با سیستم سابق ۱۲ میلیون بیننده بیشتر است. دیگر سریال پربیننده نتفلیکس You «تو» بوده که فصل دومش توسط ۵۴ میلیون مشترک تماشا شده است.

۲۱ میلیون مشترک فصل سوم The Crown «تاج» را تماشا کرده‌اند که پیشرفتی ۴۰٪ نسبت به بینندگان فصل دوم است. ۷۳ میلیون مشترک هم از زمان آغاز پخش سریال The Crown تاکنون آن را تماشا کرده‌اند.

مهم‌ترین فیلم جدید نتفلیکس که در این نامه ذکر شده Six Underground «شش زیرزمینی» است که طی چهار هفته اول پخشش ۸۳ میلیون بیننده داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.