فیلم Captain Marvel 2 توسط کارگردان جدید برای اکران در ۲۰۲۲ ساخته می‌شود

23 January 2020 - 13:30

فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» موفقیت بزرگی برای دیزنی و مارول بود. حتی با اینکه این شخصیت قبلا در هیچ فیلمی از مارول حضور نداشت، فیلم مستقلش توانست فروش بیش از ۱ میلیارد دلار را تجربه کند. اما وقتی مارول برنامه خودش برای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را اعلام کرد خبری از Captain Marvel 2 نبود. حالا به نظر می‌آید مارول قصد دارد این فیلم را در سال ۲۰۲۲ اکران کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارول از مگان مک‌دانل (Megan McDonnell) خواسته فیلمنامه این دنباله را بنویسد. مک‌دانل عضوی از تیم نویسندگان سریال WandaVision «وانداویژن» محصول دیزنی پلاس بوده، پس احتمالا مارول از کار او رضایت داشته است. با توجه به اینکه فیلم Captain Marvel شش نویسنده داشت، احتمال اضافه شدن نویسندگان دیگر به مک‌دانل در تیم نویسندگان دنباله زیاد است. نکته دیگر اینکه مونیکا رمبو که در فیلم قبلی بچه بود، در سریال WandaVision به عنوان یک بزرگسال حضور دارد، پس شاید در Captain Marvel 2 هم او را به عنوان یک بزرگسال ببینیم.

البته مارول قصد ندارد از کارگردانان فیلم قبلی یعنی آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) در ساخت دنباله استفاده کند و به دنبال یک کارگردان زن برای ساخت این فیلم است. البته بودن و فلک احتمالا کارگردانی یک سریال مارولی را برای دیزنی پلاس برعهده خواهند داشت.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.