ست روگن و دیوید اف سندبرگ سریال علمی تخیلی Fear Agent را می‌سازند

23 January 2020 - 16:00

ست روگن (Seth Rogen) دوران خوبی را با پروژه‌های تلویزیونی خودش می‌گذراند. از زمانی که پخش سریال Preacher «واعظ» ساخته او به پایان رسید، او همراه با همکار قدیمی خودش ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) مشغول ساخت سریال Future Man «مرد آینده» برای هولو و The Boys «پسران» برای آمازون بوده است. حالا او قرار است با همکاری دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg)، متسون تاملین (Mattson Tomlin) و مت تولمک (Matt Tolmach) سریالی براساس کامیک علمی تخیلی Fear Agent «عامل ترس» نوشته ریک رمندر (Rick Remender) ‌بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کامیک Fear Agent یک سری علمی تخیلی عجیب و غریب درباره هیترو هیوستون یک فضانورد جذاب و خشن اهل تگزاس است. در کامیک‌ها که فضایی طنز، ترسناک و تاریک دارند، هیترو ماموریت‌های عجیب و غریبی انجام می‌دهد. شاید نتوان این کامیک را به شکل یک فیلم درآورد، اما تیم سازنده این سریال محصول آمازون کاملا برای این کار مناسب هستند. در واقع آمازون برای خرید حقوق این کامیک شبکه‌هایی مثل TNT، HBO Max و Peacock را شکست داد.

سندبرگ با فیلم‌های ترسناک Lights Out «در تاریکی» و Annabelle: Creation «آنابل: آفرینش» خودش را به همگان اثبات کرد. موفقیت این فیلم‌ها باعث شد وارنر او را برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Shazam «شزم» انتخاب کند، فیلمی که ترکیبی از طنز، اکشن و عناصر ژانر وحشت بود. او تهیه‌کننده سریال است و کارگردانی اپیزود پایلوت آن را برعهده دارد. تاملین نویسنده سریال هم به تازگی فیلمنامه The Batman «بتمن» را همراه با مت ریوز (Matt Reeves) نوشته است. تولمک از ۱۰ سال پیش تاکنون قصد داشته اقتباسی از روی کامیک Fear Agent بسازد و فعلا در مراحل پس از تولید فیلم Morbius «موربیوس» به سر می‌برد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.