همکاری مجدد مت دیمون و جیمز منگولد در فیلم درام پلیسی The Force

23 January 2020 - 16:30

مت دیمون (Matt Damon) و جیمز منگولد (James Mangold) بازیگر و کارگردان فیلم نامزد اسکار Ford v Ferrari «فورد در برابر فراری» دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این دو قصد دارند فیلم درام پلیسی The Force را براساس رمانی پرفروش نوشته دان وینزلو (Don Winslow) بسازند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیمون قبلا وارد محدوده پلیس‌های فاسد شده و در فیلم The Departed «رفتگان» ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نقش یک خبرچین در اداره پلیس بوستون را بازی کرده است. او در این فیلم جدید نقش دنی مالون کارآگاهی را بازی می‌کند که رئیس بهترین جوخه مبارزه با جنایت نیروی پلیس است. اما او برای مبارزه با جرم و جنایت کار راحتی در پیش ندارد و مجبور شده قراردادهای کثیفی با مجرمان بزرگ ببندد. حالا او که شدیدا در فساد فرو رفته و باید مشکلات نژادپرستی در نیویورک را هم حل کند، تصمیم می‌گیرد پلیس‌ها و شهردار فاسد را به مقامات بالاتر لو بدهد.

دیوید مامت (David Mamet) نسخه اولیه فیلمنامه را نوشته اما منگولد آن را همراه با اسکات فرانک (Scott Frank) همکارش در نوشتن فیلمنامه Logan «لوگان» بازنویسی کرده است. منگولد همچنین در حال توسعه فیلم بیوگرافی باب دیلن (Bob Dylan) با بازی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) است. ریدلی اسکات (Ridley Scott) تهیه‌کنندگی فیلم The Force را برعهده دارد. دیمون به تازگی فیلمبرداری Stillwater به کارگردانی تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) ‌را به پایان رسانده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.