عنوان فیلم جدید فرنچایز Saw فاش شد

23 January 2020 - 19:00

به نظر می‌رسد عنوان فیلم جدید فرنچایز اره (Saw) فاش شده است. این فرنچایز به دست کریس راک (Chris Rock) و درن لین باسمن (Darren Lynn Bousman) به دوره‌ی جدیدی وارد خواهد شد. در سال ۲۰۱۹ مشخص شد کمپانی Lionsgate و استودیو Twisted Pictures وضعیت این بازسازی را دنبال می‌کنند. از آن زمان تا به حال فیلم وارد فاز ساخت شده و اطلاعات جدیدی از داسنان به دست نرسیده است اما حالا ممکن است بدانیم نام آن چه خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق اطلاعاتی که از اینترنت به دست رسیده، به نظر می‌رسد نام این فیلم “مارپیچ: از کتاب اره” (Spiral: From the Book of Saw) خواهد بود. این نام توسط اعضای وبسایت Reddit که مدتی است به دنبال کشف آن هستند، فاش شده است. این افراد لینکی در وبسایت کانادایی این فیلم با نام “مارپیچ: از کتاب اره” پیدا کرده‌اند. تاریخ انتشار فیلم ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) و ستارگان حاضر در آن به درستی ذکر شده است. حتی متخصصان فیلم‌های ترسناک در وبسایت Bloody-Disgusting این یافته را تایید می‌کنند.

این عنوان با توجه به وضعیت حال فرنچایز درست به نظر می‌رسد. فیلم قبلی این فرنچایز یعنی جیگ ساو (Jigsaw) نحوه‌ی مبدل شدن کارهای شخصیت جیگ ساو به دین و فرقه‌ی قاتلان سریالی به دنبال مرگ وی و تکمیل چشم اندازش پس از حماسه‌ای در هفت فیلم گذشته را نشان می‌داد. عنوان این فیلم این ایده را به ذهن می‌آورد که میراث جیگ ساو تبدیل به فرقه‌ای شده و کتابی نیز دارد. اتفاقاتی که نام “مارپیج” به آنها اشاره می‌کند هنوز مشخص نیست.

کریس راک در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN اشاره کرد نسخه‌ی جدید این فرنچایز با شوخی‌های بیشتری همراه خواهد بود. راک اضافه کرد:

بسیاری از اوقات من به تماشای یک فیلم یا سریال تلویزیونی می‌نشینم، می‌دانید با خود می‌گویم ” یک یا دو شوخی تفاوت بزرگی در آن ایجاد می کرد”. من عاشق اره هستم، اما می‌دانید این فیلم هیچ شوخی ندارد. پس این زمینه‌ی مناسبی برای کار به نظر آمد. علیرغم همه اینها فیلم جدید اره بازهم یک “اره” خواهد بود. خونین و وحشتناک … اما یک یا دو شوخی هم در آن وجود خواهد داشت. ما در ایده اصلی آن تغییری ایجاد نمی‌کنیم.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.