تام هالند عکسی از آخرین روز فیلم‌برداری Cherry منتشر کرد

23 January 2020 - 19:30

در چند ماه گذشته ستاره‌ی فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) یعنی تام هالند (Tom Holland) در حال فیلم‌برداری پروژه‌ای بسیار متفاوت از دنیای سینمایی مارول بوده است. این بازیگر بار دیگر با جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo)، کارگردانان فیلم انتقامجویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، در فیلمی به نام چری (Cherry) همکاری می‌کند. وی به تازگی عکسی از آخرین روز فیلم‌برداری Cherry در کنار برادرش منتشر کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم اقتباس از کتابی با همین نام و در رابطه با یک پزشک ارتش است که از استرس پس از سانحه رنج می‌برد. این پزشک پس از اعتیاد به مواد مخدر و بالا آوردن بدهی به سارق بانک تبدیل می‌شود. پیش از این هالند و برادران روسو در ایالت اوهایو مشغول فیلم‌برداری بوده‌اند. اما این کارگردانان در اینستاگرام خود از مسافرت به صحرا برای این فیلم گفته‌اند. این موضوع مشخص نیست که هالند کار خود را در این مکان به پایان برده یا خیر، اما با توجه به اینکه فیلمبرداری در ماه اوت آغاز شده، به نظر می‌رسد کار هالند به اتمام رسیده است.

هالند در مراسم Comic Con در رابطه با این فیلم گفت:

این یک نقش باورنکردنی است. کتاب شگفت انگیز است، فیلمنامه حتی بهتر است. من نمی‌توانم صبر کنم تا به آن وارد شوم و هر آنچه را که دارم، به آن بدهم. این نقش بسیار متفاوت است. من حتی موی سرم را تراشیدم و آن را دوست دارم. راجع به شما نمی‌دانم اما خودم عاشقش هستم. بسیار راحت تر است. در این فیلم، من نقش معتاد به مواد مخدر را بازی می‌کنم و هرگز در زندگی‌ام مواد مخدر مصرف نکرده‌ام. پس خیلی متفاوت است. این کاری است که قبلاً هرگز انجام نداده بودم. این کار سختی خواهد بود و امیدوارم بتوانم به درستی آن را انجام دهم. من و هری، برادر کوچکم، هر روز به VA می‌رویم. بله، ما هر روز به VA در کلیولند می‌رویم و با جانبازان ملاقات می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که کارمان را درست انجام داده و به آنها احترام بگذاریم و داستان آن‌ها را از طریق این رسانه برای شما بازگو کنیم.

انتظار می رود این فیلم سال جاری در سینماها اکران شود.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.