تصاویر پشت‌صحنه Eternals ایکاریس را با قدرت‌های ابرقهرمانی نشان می‌دهد

23 January 2020 - 20:00

تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه فیلم ابرقهرمانی Eternals «جاودان‌ها» منتشر شده که شخصیت ایکاریس با بازی ریچارد مدن (Richard Madden) را در حال پرواز بالای خیابان‌های لندن نشان می‌دهد. مدن در این سکانس کنار کیت هرینگتون (Kit Harington) همبازی خودش در سریال Game Of Thrones «بازی تاج و تخت» و بری کیوگن (Barry Keoghan) دیده شده است. فیلمبرداری این فیلم حماسی مارول از سپتامبر گذشته در لندن آغاز شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در کامیک‌ها، موجوداتی به نام سلستیال ۳۵ هزار سال پیش گروه اترنالز را به زمین فرستاده‌اند. ماموریت آن‌ها محافظت از بشریت در برابر نژادی به نام Deviants (منحرفان) بوده است. جک کربی (Jack Kirby) نویسندگی کامیک‌های Eternals را برعهده داشته است.

تصاویر جدید Eternals که در توئیتر منتشر شده، مدن در نقش ایکاریس را نشان می‌دهند که به یک جرثقیل متصل شده و در حال پرواز روی خیابان‌های لندن است. منتشرکننده این تصاویر همچنین گفته کیوگن که نقش منفی درویگ را بازی می‌کند به همراه هرینگتون در نقش شوالیه سیاه در این صحنه به مدن پیوسته‌اند.

پرواز کردن یکی از قدرت‌های بی‌شمار ایکاریس است. این رهبر گروه اترنالز قدرت‌های ابرقهرمانی دیگری مثل تلپاتی و دورنوردی دارد و توسط چشم‌ها و دست‌هایش انرژی کهکشانی پرتاب می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.