پوستر فن‌مید فیلم Shang-Chi: رویارویی شانگ چی با ماندارین واقعی

23 January 2020 - 21:00

پوستر فن‌مید فیلم ابرقهرمانی Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» رویارویی استاد کونگ‌فو با ماندارین واقعی را نشان می‌دهد. در این فیلم به کارگردانی دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) سیمو لو (Simu Liu) نقش اولین ابرقهرمان آسیایی را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارول قبلا در فیلم Iron Man 3 «مرد آهنی ۳» خبر از ظهور ماندارین داده بود، البته در آن فیلم بن کینگزلی (Ben Kingsley) نقش ماندارین تقلبی را بازی می‌کرد. آن تصمیم مارول باعث جنجال‌های زیادی شد، اما حالا قرار است با فیلم Shang-Chi شاهد حضور ماندارین واقعی در دنیای سینمایی مارول باشیم.

قبل از اینکه مارول پوستر یا تصویری از این فیلم منتشر کند، یکی از طرفداران پوستری برای فیلم طراحی کرده است. در این پوستر لیو را در لباس ابرقهرمانی احتمالی خودش می‌بینیم، اما در پشت سر او شاهد حضور پررنگ ماندارین هستیم. تونی لئونگ (Tony Leung) که در فیلم‌هایی مثل Infernal Affairs «امور دوزخی» و The Grandmaster «استاد بزرگ» حضور داشته، در این فیلم نقش ماندارین واقعی را بازی خواهد کرد.

آکوافینا (Awkwafina) ‌و میشل یئو (Michelle Yeoh) دیگر بازیگران این فیلم هستند که فیلمبرداری آن به زودی در استرالیا آغاز خواهد شد.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.