فیلم The Batman: اولین نظرات کالین فارل درباره فیلمنامه مت ریوز

24 January 2020 - 00:00

تولید فیلم کامیک‌ بوکی The Batman «بتمن» ساخته مت ریوز (Matt Reeves) در حال انجام است و هر روز شاهد انتشار اطلاعات ریز و درشتی درباره این فیلم مورد انتظار هستیم. به تازگی کالین فارل (Colin Farrell) که در این فیلم نقش پنگوئن را بازی خواهد کرد، طی یک مصاحبه اطلاعات جالبی درباره آن منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

او که برای تبلیغ فیلم جدیدش The Gentleman «آقایان» به برنامه جیمی کیمل رفته بود، نظراتی هم درباره فرآیند پیش‌تولید فیلم The Batman ارائه کرد. او همچنین به نکات جالبی در فیلمنامه اشاره کرد که ریوز با همکاری متسون تاملین (Mattson Tomlin) آن را نوشته است. فارل در این باره گفت:

من در حال گفتگو با مت ریوز هستم، که کارگردان فیلمه، فیلمنامه رو نوشته، و واقعا یک داستان زیبا، تاریک و تاثیرگذار نوشته که واقعا عالیه. نمی‌تونم چیز زیادی دربارش بگم. اما فیلمنامه واقعا عالیه و نشون میده مت عاشق دنیای بتمنه. ما در حال صحبت‌های نهایی درباره ظاهر شخصیت هستیم.

البته فارل اطلاعات زیادی از داستان یا نسخه ریوز از پنگوئن در این فیلم افشا نکرد. البته حالا می‌دانیم از نظر لحنی باید چه انتظاری از این فیلم داشته باشیم. مشخص است که ریوز هم از حال و هوای تاریک سه‌گانه کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در فیلمش استفاده خواهد کرد، اما همچنین ممکن است او و تاملین از نظر بصری به این فیلم حالتی شبیه Batman ساخته تیم برتون (Tim Burton) بدهند.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.