حضور رزاریو داوسون در پایلوت سریال کامیکی DMZ محصول HBO Max

24 January 2020 - 14:30

رزاریو داوسون (Rosario Dawson) برای بازی در نقش اصلی پایلوت سریال DMZ محصول سرویس استریم HBO Max انتخاب شد. ایوا دوورنی (Ava DuVernay) ساخت این سریال را براساس کامیکی از DC نوشته برایان وود (Brian Wood) برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داستان این کامیک در آینده نزدیک روایت می‌شود، جایی که آمریکا درگیر جنگ داخلی است و منهتن به یک منطقه غیرنظامی تبدیل شده که از تمام دنیا جدا شده است. داوسون نقش پزشک جنگی آلما اورتگو را بازی خواهد کرد که ماموریت خطرناکی برای نجات جان هزاران نفر را آغاز می‌کند، در حالی که در جستجوی پسر گمشده خودش هم هست. وقتی او حین این ماموریت با گروه‌های خلافکار، ارتش، آشوبگران و اربابان جنگی روبرو می‌شود، به منبع امید برای همه مردم تبدیل می‌گردد.

داوسون به زودی در سریال Briarpatch دیده خواهد شد که تهیه‌کنندگی آن را همراه با سم اسماعیل (Sam Esmail) برعهده دارد. پخش این سریال درام از ماه فوریه آغاز می‌شود. او به تازگی در فصل پایانی سریال Jane the Virgin و فیلم اکشن کمدی Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» حضور داشته است.

البته این اولین حضور داوسون در آثار کامیک بوکی نیست، چون او قبلا در دو فیلم Sin City «شهر گناه» براساس کامیک‌های فرانک میلر (Frank Miller) حضور داشته است. او همچنین در دنیای تلویزیونی مارول/نتفلیکس حضور داشت و نقش پررنگی در سریال‌های Daredevil «دردویل»، Iron Fist «مشت آهنین»، The Defenders «مدافعان» و Luke Cage «لوک کیج» ایفا کرد. او در چندین انیمیشن DC صداپیشگی شخصیت زن شگفت‌انگیز را برعهده داشته است. داوسون در انیمیشن The Lego Batman Movie «فیلم بتمن لگویی» صداپیشه باربارا گوردون/بتگرل بود.

این دومین اثر کامیک بوکی دوورنی است، او هم‌اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی New Gods «خدایان جدید» برای استودیوی برادران وارنر است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.