تولید سریال Obi-Wan Kenobi به دلیل مشکلات داستانی فعلا متوقف شد

24 January 2020 - 19:30

دیزنی‌پلاس و لوکاس‌فیلم تولید سریال Obi-Wan Kenobi «اوبی وان کنوبی» در دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» را فعلا متوقف کردند. این سریال که یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در آن دوباره نقش شوالیه جدای را بازی خواهد کرد، در مراحل پیش‌تولید قرار داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

حسین امینی (Hossein Amini) نویسنده و دبورا چو (Deborah Chow) کارگردان این سریال بودند. چو پس از کارگردانی اپیزودی از سریال The Mandalorian «مندلورین» به اولین زنی تبدیل شد که کارگردانی اثری از دنیای جنگ ستارگان را برعهده گرفته است.

منابع آگاه خبر داده‌اند فیلمنامه سریال که فقط دو اپیزود از آن نوشته شده مورد رضایت استودیو واقع نشده و کلا نادیده گرفته خواهد شد. لوکاس فیلم حالا به دنبال نویسنده جدیدی برای سریال است. البته چو همچنان کارگردانی سریال را برعهده خواهد داشت. همچنین شایعه شده تعداد اپیزودهای سریال از شش به چهار کاهش یافته است.

شایعاتی مبنی بر این منتشر شده که داستان این سریال خیلی شبیه The Mandalorian بوده، بنابراین استودیو از ساخت آن صرف‌نظر کرده است. مک‌گرگور گفته تاریخ پخش سریال تغییر نخواهد کرد، اما تاریخ تولید آن از تابستان ۲۰۲۰ به زمستان ۲۰۲۱ موکول شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.