فیلم Bloodshot رده بندی سنی PG-13 را دریافت کرد

24 January 2020 - 22:30

فیلم بلادشات (Bloodshot) از کمپانی سونی رسماً رده بندی سنی PG-13 را دریافت کرد. این رده بندی نشان دهنده‌ی خشونت شدید و استفاده از کلمات نامناسب است که فیلم وین دیزل (Vin Diesel) در آن جریان خواهد داشت. تریلرهای منتشر شده از فیلم نوید دهنده‌ی فیلمی اکشن و علمی تخیلی از ستاره‌ی فرنچایز سریع و خشن (The Fast and the Furious) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ری گریسون شناخته شده با نام بلادشات شخصی است که از مرگ بوسیله تکنولوژی های روز از قبیل تکنولوژی روح و نانو بازگشته است. او با داشتن ارتشی از اسلحه‌های فناوری نانو در رگ های خود، یک نیروی غیرقابل توقف است. وی حافظه‌ی خود را از دست داده و به همراه گروهی از جنگجویان به نام اره برقی (Chainsaw) در تلاش است تا از گذشته‌ی خود به عنوان یک سرباز اطلاعاتی کسب کند. بلادشات نیروی احیاء و دگرگونی دارد که به خونش تزریق شده است. او که هیچ خاطره‌ای از گذشته‌ی خود ندارد، جنگ خونینی به راه می‌اندازد تا افرادی را که گذشته‌اش را پاک کرده‌ و وی را به سربازی مرگبار تبدیل کردند، پیدا کند. ری نمی‌داند چه چیزی واقعی است و چه چیزی نیست، اما برای یافتن حقیقت تلاش می‌کند.

این فیلم توسط دیو ویلسون (Dave Wilson) کارگردانی می‌شود. وی با کارگردانی فیلم ددپول (Deadpool) و انتقامجویان: عصر آلترون (Avengers: Age of Ultron) شناخته می‌شود. جف وادلو (Jeff Wadlow) و اریک هرسرر (Eric Hersserer) فیلمنامه فیلم را نوشته‌اند. وین دیزل، توبی کبل (Toby Kebbell)، سم هیوین (Sam Heughan)، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، تالولا رایلی (Talulah Riley) و گای پیرس (Guy Pearce) از بازیگران فیلم هستند. نیل اچ.موریتز (Neal H. Moritz)، توبی جف (Toby Jaffe)، دینیش شمداسانی (Diniesh Shamdasani)، وین دیزل، دن مینتز (Dan Mintz)، لوییس جی.فریدمن (Louis G. Friedman)، یو دانگ (Yu Dong)، جافری چان (Jeffrey Chan)، ریتا لی بلانک (Rita LeBlanc)، بادی پاتریک (Buddy Patrick) و متیو وان (Matthew Vaughn) تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

کوفی آوتلاو (Kofi Outlaw)، کارشناس سایت ComicBook، در رابطه با تریلر منتشر شده‌ی هفته گذشته گفت:

نکته‌ای که بسیار برای من جالب بود، حال و هوای کامیک بوکی فیلم، فراتر از ایده‌ی مرگ و زندگی، است. حالا ما می‌دانیم بلادشات انتقام خواهد گرفت، او تنها نخواهد بود و بسیاری از شخصیت‌های جذاب و با ظاهر عجیب و غریب او را همراهی می‌کنند و می‌دانیم بلادشات با تجهیزاتش جنگ‌های بزرگی خواهد داشت.

این فیلم در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.