تاریخ شروع فیلم‌برداری Jurassic World 2 مشخص شد

13 November 2016 - 12:00

بلاک باستر کلاسیک استیون اسپیلبرگ Jurassic Park «پارک ژوراسیک» در سال ۱۹۹۳ به اندازه کافی موفق بود و توانست دنباله‌هایی در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ به همراه داشته‌باشد. با گذشت بیست سال از فیلم اوریجینال ریبوتی از این فیلم به کارگردانی کالین تروروف (Colin Trevorrow) ساخته‌شد که توانست تبدیل به غول باکس آفیس در زمان اکران شود. در نتیجه استودیوی یونیورسال به ساخت دنباله Jurassic World 2 چراغ سبز نشان داد ولی هنوز عنوان این دنباله به طور رسمی اعلام نشده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

تروروف، هم در فیلم اول و هم در این دنباله کار نویسندگی را برعهده داشته‌است ولی کارگردانی دنباله را به خوان آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona) واگذار کرده‌است. تیم خلاق سازنده فیلم به خوبی در حال کار بر روی آن هستند و اخیرا نیز بایونا اعلام کرده‌است که قرار است کار فیلم‌برداری در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند و فروردین آینده) آغاز شود. او همچنین اضافه کرد:

هر داستان سختی‌های مخصوص به خود را دارد و شما تلاش می‌کنید در نمایش عمق آن بر روی پرده به بهترین نحو ممکن عمل کنید. دنباله Jurassic World بیشتر شبیه به یک پروژه همکاری گسترده است و من در این کار نه تنها با تروروف همکاری دارم بلکه توفیق کار کردن با استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال را نیز پیدا کرده‌ام. این فیلم میراث آنها است و من نهایت تلاش را برای موفقیت آن خواهم داشت. این همکاری در مورد به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تلاش همگانی برای به نمایش درآوردن آن‌ها است. البته این بدین معنی نیست که من در آن نقشی ندارم، اتفاقا من ایده‌هایی بسیاری شخصی را در ساخت فیلم دخیل خواهم کرد که در زمان اکران قطعا شاهد آنها خواهید بود.

فیلم Jurassic World 2 در تاریخ ۱ تیر ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.