سونی تاریخ اکران فیلم Uncharted را تغییر داد

25 January 2020 - 17:30

چند هفته پس از اینکه Deadline گزارش داد روبن فلشر (Ruben Fleischer) در صدر لیست کارگردانی فیلم آنچارتد (Uncharted) با بازی تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در Sony Pictures قرار دارد تا پیش از عنوان بعدی مجموعه‌ی Spider-Man این فیلم اکران شود، این استودیو تاریخ انتشار فیلم اکشن کمپانی Columbia Pictures را تغییر داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این استودیو روز جمعه اعلام کرد تاریخ انتشار فیلم از ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ به ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) تغییر یافته است. این تغییر سه ماهه یکی از چندین اقدام ذکر شده توسط سونی بود، در اقدام دیگر تاریخ اعلام شده برای فیلم استادان کهکشان (Masters of the Universe) با بازی نوا سنتینو (Noah Centineo) را از میان برداشت. این فیلم، که در ابتدای دسامبر ۲۰۱۹ چشم به انتشار داشت، حالا باید منتظر اکران آنچارتد باشد.

خروج ترویس نایت (Travis Knight) از سمت کارگردانی فیلم در اواخر سال گذشته به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی، نشان می‌دهد فیلم آنچارتد با تغییر تحول‌های بسیاری همراه بوده است. این فیلم اکشن ماجراجویی مبتنی بر بازی ویدیویی پلی استیشن حتی بعد از اینکه تعدادی از کارگردانان آمدند و رفتند، در اولویت سونی قرار گرفته است. پیش نویس فعلی فیلمنامه توسط ریف جودکینز (Rafe Judkins) و مت هالوی (Matt Holloway) بوده است.

سونی در اقداماتی دیگر تاریخ انتشار فیلم کمدی و عاشفانه‌ی شادترین فصل (Happiest Season) به کارگردانی کلا دوال (Clea DuVall) و با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart) و مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) پنج روز عقب برده و به ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) رساند. همچنین فیلم پدری (Fatherhood) با بازی کوین هارت (Kevin Hart) یک هفته تاخیر خورده و در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.