پیش بینی فروش Doctor Strange در آخر هفته پیش رو

13 November 2016 - 13:00

آخرین فیلم استودیوی مارول، چند هدف مشخص قبل از اکران خود داشت. اولین هدف و شاید مهم‌ترین آن، بیان داستان ریشه‌ای قوی برای معرفی مناسب دکتر به دنیای بسیار گسترده سینماتیک مارول بود که به نظر با توجه نقدهای منتشر شده از طرف منتقدان، فیلم به خوبی توانسته‌است این کار را انجام دهد. هدف دیگر فیلم رسیدن به موفقیت مالی و تضمین ساخت دنباله برای آن بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

از نظر مالی Doctor Strange از هم اکنون نیز تنها با گذشت کمتر از دو هفته از اکران خود، یک موفقیت به شمار می‌آید. فیلم اسکات دریکسون (Scott Derrickson) تا به این لحظه با بودجه ساخت ۱۶۵ میلیون دلاری به فروش جهانی ۳۶۵ میلیون دلار دست یافته‌است. بر اساس پیش بینی‌ها انتظار می‌رود این موفقیت کماکان برای فیلم ادامه داشته‌باشد.

طبق گزارش وراییتی، فیلم با فروش ۱۴٫۹ میلیون دلار در روز جانبازان آمریکا می‌تواند در انتهای هفته جاری نیز با فروش ۴۵ میلیون دلار کماکان در صدر جدول فروش در گیشه قرار گیرد. شاید با توجه به فروش ۸۵ میلیون دلاری در هفته اول بگوییم این افت فروش کمی عجیب باشد ولی این رقم هنوز هم از عملکرد مشابه برخی فیلم‌های قبلی مارول مانند Thor: The Dark World بهتر است، جایی که این فیلم در هفته دوم خود توانست ۳۶٫۶ میلیون دلار بفروشد.

معرفی Doctor Strange با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) به خوبی صورت گرفته‌است و انتظار داریم این روند خوب برای او با حضور بعدی‌اش در فیلم The Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» در سال ۲۰۱۸ ادامه داشته‌باشد. البته شایعاتی پیرامون این موضوع وجود دارد که جادوگر اعظم در فیلم سال آینده Thor: Ragnarok نیز حضور داشته‌باشد ولی فعلا این اتفاق به صورت رسمی تایید نشده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    شایعه حضورش توى ثور نیاز به تایید نداره. اولین صحنه بعد از تیتراژ به صورت کاملاً واضح توضیحش مى ده. مضاف بر اینکه توى عکس هاى صحنه هم قور و لوکى رو نشون مى داد که مى رن به آدرس دفتر دکتر.