احتمال حضور شخصیت برادر وودو در فیلم Doctor Strange 2

25 January 2020 - 20:00

ممکن است در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» شاهد حضور یک ابرقهرمان جدید مارول باشیم. به نظر می‌آید این استودیو از شخصیت برادر وودو در این دنباله ابرقهرمانی رونمایی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وقتی خبر ساخت دنباله Doctor Strange «دکتر استرنج» اعلام شد، مشخص بود این فیلم چه نقش مهمی در آینده دنیای سینمایی مارول دارد. در این فیلم دوباره شاهد حضور دکتر استیون استرنج (با بازی بندیکت کامبربچ‌ (Benedict Cumberbatch)) هستیم که حالا قرار است درهای مالتی‌ورس مارول را به MCU باز کند.

مارول به دنبال بازیگری اهل کارائیب و هائیتی است تا نقش جادوگری به نام برادر وودو را در این فیلم بازی کند. برادر او دنیل درام در فیلم Doctor Strange نقش کوتاهی داشت، اما توسط کاسیلیوس کشته شد. بنابراین ممکن است شخصیت برادر وودو در این دنباله یکی از متحدان دکتر استرنج باشد. اما همچنین ممکن است در یک دنیای موازی به عنوان جادوگر اعظم انتخاب شده باشد.

علاوه بر حضور احتمالی برادر وودو، در این فیلم احتمالا شاهد حضور آمریکا چاوز ملقب به خانم آمریکا باشیم. شاید یکی از دلایل انصراف اسکات دریکسون (Scott Derrickson) از کارگردانی این فیلم، حضور این همه شخصیت متعدد در فیلم باشد. البته مارول همیشه عادت دارد در دنباله فیلم‌هایش شخصیت‌های جدیدی را معرفی کند تا بتواند از آن‌ها در بخش‌های دیگر دنیای سینمایی خودش هم استفاده کند.

دیگر بازیگران این فیلم الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ، بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش وانگ و چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش بارون موردو هستند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.