فیلم لایو اکشن Bambi هم مانند Lion King ساخته خواهد شد

25 January 2020 - 21:30

بامبی (Bambi) به صفحه نمایش برمی‌گردد، اما این بار او در یک جنگل ساخته شده با تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در فیلم شیرشاه (Lion King) پرسه می‌زند و با حیواناتی که به دنیای لایو اکشن وارد شده‌اند تعامل می‌یابد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از شیرشاه و کتاب جنگل (The Jungle Book)، این بار نوبت به انیمیشن کلاسیک دیزنی یعنی بامبی رسیده است تا دوباره به سینما بازگردد. این انیمیشن کلاسیک و نقاشی شده با دست، داستان آهویی به نام بامبی را هنگامی که با دنیای خشن اطرافش کنار آمده و راه و رسم زندگی را می‌آموزد دنبال می‌کند.

گروه سازنده‌ی فیلم وداع (The Farewell)، یعنی کریس ویتز (Chris Weitz)، پاول ویتز (Paul Weitz) و اندرو میانو (Andrew Miano) تحت نام Depth of Field تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. جنوا رابرتسون دورت (Geneva Robertson-Dworet)، از فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، و لیندزی بیر (Lindsey Beer) از فیلم سیرا برگس یک بازنده است (Sierra Burgess Is a Loser) نویسندگان فیلمنامه‌ای که شامل یک خرگوش به نام ثامپر، راسویی به نام گل و سایر جانداران کلاسیک خواهند بود.

کمپانی Depth of Field در بازسازی فیلم پینوکیو (Pinocchio) هم با دیزنی همکاری خواهد داشت. فیلم پینوکیو توسط رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) درباره‌ی عروسکی چوبی به نام پینوکیو است که با کمک یک پری آبی رنگ به پسری واقعی تبدیل می‌شود. این پروژه، مانند علاءالدین (Aladdin) ساخته‌ی گای ریچی (Guy Ritchie)، ترکیبی از لایو اکشن و اجسام واقعی است که با شخصیت‌های دیجیتالی در تعامل هستند.

فیلم‌های واقع بینانه دیزنی، نظر مثبت تماشاگران را به خود جلب کرده است، زیرا آنها مانند انیمیشن به نظر نمی‌رسند، اما به درستی نمی توان آنها را واقعی خواند زمانی‌ که همه چیز روی صفحه توسط جادوگران دیجیتال ساخته می‌شوند.

همانند فیلم‌های قبلی دیزنی می‌توان از این فیلم نیز انتظار موفقیت داشت. فیلم شیرشاه ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) سال گذشته ۱٫۶۶ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی درآمد داشت. این فیلم پس از موفقیت کتاب جنگل با کسب ۹۶۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ ساخته شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.