تداخل احتمالی برنامه‌های Jeremy Renner برای حضور در فیلم Mission: Impossible 6

13 November 2016 - 15:00

جرمی رنر (Jeremy Renner) در سال‌های اخیر تبدیل به بازیگری پر کار شده‌است. او در تعدادی از فرنچایزهای اکشن بزرگ مانند دنیای سینماتیک مارول، Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» و Bourne حضور داشته‌است. همچنین این موضوع مانع از نقش آفرینی او در فیلم‌های کوچک با اکشن کمتر نشده‌است؛ مانند فیلم Arrival «حضور» که چند روز پیش اکران خود را آغاز کرده‌است. برای بسیاری این سوال به وجود آمده‌است که او چگونه موفق می‌شود تقویم کاری پرترافیک خود را مدیریت کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

رنر تا کنون در چهار فیلم از چهارده فیلم دنیای سینماتیک مارول در نقش انتقام جوی کماندار، Hawkeye مقابل دوربین رفته‌است. او همچنین در فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol «ماموریت غیرممکن: پروتکل شبه» در سال ۲۰۱۱ در قالب نقشی مهم معرفی شد و در ادامه حضوری مختصر در دنباله Rogue Nation در همان نقش داشت. با اکران فیلم Mission: Impossible 6 در سال ۲۰۱۸، درست دو ماه بعد از فیلم Avengers: Infinity War، این امکان وجود دارد که مشکلاتی برای او پیش بیاید.

در مصاحبه اخیر با کلایدر، رنر در مورد این موضوع صحبت کرد:

مطمئن نیستم که چه اتفاقی قرار است بیافتد! این موضوع را می‌دانم که آنها واقعا می‌خواهند این کار را انجام دهند و من هنوز با تام [کروز] در این مورد حرف نزده‌ام. می‌دانم که احتمال دارد برنامه‌هایم با هم تداخل داشته‌باشند ولی خب هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام. Avengers حجم زیادی از وقتم را در سال آینده خواهد گرفت ولی قطعا امید دارم که مشکلی برای همکاری دوباره‌ام با تام به وجود نیاورد، چون واقعا حضور در آن فیلم را دوست دارم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    بازى هاى رنر بین خیلى بد تا خیلى خوب همیشه در نوسانه. یه پا لیام نیوسن اه براى خودش.