اولین تریلر مینی‌سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن منتشر شد

26 January 2020 - 12:00

در تریلر مینی‌سریال The Undoing، از شبکه HBO، که به اقتباس از کتاب پرفروش You Should Have Known نوشته جین هانف کورلیتز (Jean Hanff Korelitz) ساخته شده است، شاهد اولین تصاویر از نقش‌آفرینی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و هیو گرانت (Hugh Grant) خواهیم بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در قسمتی از تریلر می‌بینیم که کاراکتر گریس فراسر (با بازی کیدمن) می‌گوید: “من همیشه ایده چنین زندگی بی‌نظیری را در ذهن داشتم… و آن تمام چیزی بود که واقعاً می‌خواستم”. اما چیزی نمی‌گذرد که معلوم می‌شود این زندگی از آن زندگی ایده‌آلی که گریس تصور می‌کرده، فاصله زیادی دارد.

در این سریال کوتاه شش-قسمتی، گریس و جوناتان فراسر (با بازی گرانت) را می‌بینیم که مشغول نوعی از زندگی هستند که همیشه آرزویش را داشته‌اند. در عرض یک شب، شکافی در زندگی‌شان پدیدار می‌شود: یک مرگ خشونت‌بار و زنجیره‌ای از رسوایی‌های وحشتناک. گریس، که در پی یک بلای شایع و خیلی عمومی رها شده و وحشت‌زده از این موضوع است که چطور نتوانسته به توصیه خودش توجه کند، حالا باید بساط یک زندگی را جمع کرده و به خاطر بچه و خانواده‌اش زندگی دیگری را بسازد.

بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از: ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، اسماعیل کروز کوردووا (Ismael Cruz Cordova)، ماتیلدا دو آنجلیس (Matilda De Angelis)، لیلی ریب (Lily Rabe)، نوما دومزونی (Noma Dumezweni)، نوآ جوپ (Noah Jupe) سوفی گرابول (Sophie Grabol)، و دونالد ساترلند (Donald Sutherland).

دیوید ای. کلی (David E. Kelley) علاوه‌بر بر خلق و نوشتن فیلم‌نامه این سریال، شورانر آن نیز خواهد بود. و کارگردان برنده جوایز گلدن گلوب، و اسکار، و امی: سوزان بیر (Susanne Bier) این سریال را کارگردانی می‌کند. بیر و کلی از طریق کمپانی فیلم‌سازی David E. Kelley Productions، کیدمن و پر ساری (Per Saari) از طریق کمپانی فیلم‌سازی Blossom Films، برونا پاپاندری (Bruna Papandrea) از طریق کمپانی Made Up Stories، و استیفن گارت (Stephen Garrett) و سلیا کاستاس (Celia Costas) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

سریال The Undoing در ماه مه از شبکه HBO پخش می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.