چارلی کاکس: احتمال کشته شدن هر یک از شخصیت‌ها وجود دارد

13 November 2016 - 22:00

دنیای سینمایی مارول هر روز در حال گسترش یافتن است و با اکران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» به رکورد چهارده فیلم دست یافت؛ اعلاوه بر آن تعداد زیادی سریال تلوزیونی نیز وجود دارند که بهترین‌های آن توسط شبکه‌ی نتفلیکس در حال ساخته شده است. پروژه مشترک مارول و نتفلیکس با سریال Daredevil شروع شد که نیویورک محل اصلی رخ دادن داستان بود. بعد از موفقیت فصل اول Daredevil، فصل دوم آن، سریال Jessica Jones «جسیکا جونز» و Luke Cage «لوک کیج» توسط نتفلیکس ساخته و پخش شدند. سریال Iron Fist «مشت آهنین» نیز قرار است که در سال ۲۰۱۷ به جمع سریال‌‌های نام برده شده اضافه شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به دست آوردن تعداد زیادی طرفداران، این سریال‌ها پر از پیچش‌های داستانی است که همیشه طرفداران را شکه می‌کند. چارلی کاکس (Charlie Cox) در مصاحبه‌ای بیان کرد که هیچ یک از شخصیت‌ها در دنیای تلوزیونی مارول امنیت ندارند:

من می‌دانم که در یک برنامه تلوزیونی هیچگاه یک خط داستانی که قبلاً رخ داده است را تکرار نمی‌کنند. ما دوست داریم که داستان خودمان را داشته باشیم. مرگ بن یوریک (Ben Urich) برای من بسیار شکه کننده بود، ولی دلیل آن می‌تواند این باشد که به طرفداران بگویند که هیچ کس در این دنیا امنیت ندارد. طرفدارانی که سریال را دوست دارند احتمالاً کتاب‌های مصور را نیز خوانده‌اند و مرگ بن یوریک به آن‌ها نشان داد که هر اتفاقی در سریال ممکن است.

marvel-defenders-trailer-release-date-11

شخصیت‌های مختلف از چهار سریال مختلف مارول و نتفلیکس در سال آینده در یک مینی سریال به نام The Defenders «مدافعان» با هم همکاری خواهند کرد. با توجه به صحبت‌های چارلی کاکس احتمال این که یکی از این شخصیت‌ها در The Defenders «مدافعان» کشته شود وجود دارد. البته فصل دوم سریال Jessica Jones «جسیکا جونز» و فصل سوم سریال Daredevil به صورت رسمی تایید شده‌اند؛ پس می‌توان مطمئن بود که نقش‌های چارلی کاکس و کریستن ریتر (Krysten Ritter) به همراه دیگر شخصیت‌های اصلی این دو سریال زنده خواهند ماند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    فک کنم منظورش شخصیتای درجه ۲ ئه

  • Hanna says:

    امیدوارم مت مورداک کشته نشه، بقیه رو مى شه تحمل کرد.

    • Matt Murdock says:

      من زنده میمونم
      جوونم
      ارزو دارم
      باس بشم بهترین وکیل جنایی دنیا
      هنوز پولدار نشدم

  • empty says:

    فکر کنم اون پرستاره کشته بشه

  • Hold the Door says:

    این جو امنیت نداشتن کار کتر ها ( که گات شروع گرش بوده به نظرم !) خیلی چیز عالیه :)
    خیلی دوس دارم !
    داستان ها از کلیشه در میان !
    خدا کنه واقعا به حرفشون عمل کنن (نه فقط شعار باشه)