باکس‌آفیس هفتگی: تداوم صدرنشینی Bad Boys for Life

27 January 2020 - 12:30

فیلم Bad Boys for Life محصول سونی با عملکرد قوی خود وارد هفته دوم اکرانش شده و همچنان صدرنشین جدول است و بعد از ۱۰ روز اکران، ۱۲۰ میلیون دلار فروش داخلی داشته است. با اینحال، فیلم The Gentlemen ساخته گای ریچی (Guy Ritchie) محصول STX، افتتاحیه خوبی داشته اما The Turning محصول Unicersal جزو پنج فیلم برتر هم قرار نگرفته و منتقدین و مخاطبین را ناامید کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به فروش ۳۴ میلیون دلاری این هفته Bad Boys for Life، این فیلم ثابت کرده که توانسته رگ خواب مخاطبین را پیدا کند و آن‌ها را جذب کند و برای دومین هفته متوالی فیلم برتر شود، هرچند در مقایسه با هفته گذشته افت ۴۶ درصدی داشته است.

این فیلم با گذشت ۱۰ روز از اکرانش، ۱۲۰ میلیون دلار فروش داخلی داشته و حالا ۲۰ میلیون دلار با فروش داخلی فیلم اول اختلاف دارد در حالیکه سری چهارم در دست ساخت است.

در بازار بین‌المللی، فیلم در ۱۹ بازار اکران شده و این هفته ۴۲ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۹۵ میلیون دلار رسیده و مجموع فروش کل به ۲۱۵ میلیون دلار نزدیک شده است. روسیه بازار صدرنشین این فروش است و ۴.۷ میلیون دلار فروش داشته، جایی که فرانسه با ۴.۱ میلیون دلار، بلژیک با ۱.۴ میلیون دلار، هلند با ۱.۵ میلیون دلار، اوکراین با ۱.۱ میلیون دلار، کلمبیا با ۱.۱ میلیون دلار، و آفریقا جنوبی با یک میلیون دلار قرار گرفته‌اند. بریتانیا تاکنون توانسته ۱۰.۷ میلیون دلار بفروشد.

فیلم ۱۹۱۷ محصول یونیورسال این هفته خوب عمل کرد و با افت ۲۸ درصدی مواجه شد. بهترین فیلم گلدن گلوب این هفته ۱۵.۸ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۱۰۳.۸ میلیون دلار رسیده و در بازار بین‌المللی این فیلم ۲۳.۷ میلیون دلار در ۵۰ بازار از جمله برزیل، ایتالیا، نروژ، اندونزی و کلمبیا با مجموع فروش ۹۷ میلیون دلار فروخته و فروش جهانی‌اش به بالای ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

یونیورسال رده سوم را هم با فیلم Dolittle در اختیار گرفته و افت ۴۳ درصدی داشته اما این هفته ۱۲.۵ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری‌اش، باید بیشتر از این‌ها تلاش کند و مجموع فروش داخلی‌اش تاکنون ۴۴.۶۸ میلیون دلار شده است.

در بازار بین‌المللی، این فیلم ۱۳.۲ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۴۶.۴ میلیون دلار رسیده و مجموع فروش کل آن ۹۱ میلیون دلار است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران فیلم اکشن-مهیج The Rhythm Section با بازی بلیک لایولی (Blake Lively) در بیش از سه هزار سینما هستیم در حالی که UAR چهارمین فیلم مهیج‌اش را با Gretel & Hansel در بیش از ۲۵۰۰ سینما اکران می‌کند.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.