تمایل نتفلیکس و اپل برای خرید استودیو MGM سازنده فرنچایزهای Bond و Rocky

28 January 2020 - 10:30

در دنیای امروزی شاهد تصاحب شرکت‌های کوچک توسط شرکت‌های بزرگ هستیم. این قضیه درباره صنعت سینما و تلویزیون هم صدق می‌کند، جایی که HBO و وارنرمدیا برای ساخت سرویس استریم HBO Max با یکدیگر همکاری می‌کنند و دیزنی استودیوی فاکس را تصاحب می‌کند. اما هنوز یک استودیو قدیمی وجود دارد که با یک سرویس استریم وارد همکاری نشده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استودیو مترو گلدوین مایر (Metro-Goldwyn-Mayer) که سال ۱۹۲۴ تاسیس شده هنوز با سرویس استریم بزرگی وارد همکاری نشده است. البته این استودیو با همکاری سونی و هولو محصولات مختلفی را منتشر کرده، و خودش هم زیرمجموعه‌هایی مثل اوریون پیکچرز و اپیکس دارد. بنابراین MGM هنوز نتوانسته خودش را در دنیای استریمی کنونی بالا بکشد، اما احتمالا به زودی این شرایط تغییر خواهد کرد.

MGM در حال مذاکره با نتفلیکس و اپل است تا محصولات خودش را برای استریم در اختیار آن‌ها قرار دهد. این یک مشارکت سودمند برای دو طرف است – با توجه به اینکه این استودیو حق ساخت فرنچایزهای محبوبی مثل James Bond «جیمز باند» و Rocky «راکی» و همچنین سریال موفقی مثل The Handmaid’s Tale «داستان ندیمه» را در اختیار دارد. همچنین با توجه به سود ماهانه ۱ میلیارد دلاری این استودیو، هر شرکتی دوست دارد آن را خریداری کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.