Doctor Strange به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری نزدیک شد

14 November 2016 - 22:00

در روز گذشته اعلام شد که آخرین فیلم ساخته شده توسط مارول توانسته برای هفته‌ی دوم نیز بر صندلی پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته بنشیند. اطلاعات دقیق‌تری در این باره منتشر شد که بر این خبر صحه گذاشته است و به نظر می‌رسد که بندیکت کامبربج (benedict cumberbatch) توانسته است به خوبی بینندگان را مسحور خود کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به گزارشات فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» موفق به فروشی نزدیک به ۱۲۵ میلیون دلار در داخل ایالت متحده و حدود ۲۴۰ میلیون دلار در خارج از آمریکا شده است و به  ۳۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت. این میزان فروش Doctor Strange «دکتر استرنج» را به سیزهمین فیلم پرفروش مارول تبدیل کرد و تنها فیلم The Incredible Hulk «هالک شگفت انگیز» با فروش مجموع ۲۶۳ میلیون دلاری در جهان در رده‌ی پایین‌تر قرار دارد. انتظار می‌رفت که Doctor Strange «دکتر استرنج» بتواند به فروش ۴۵ میلیون دلاری در این آخر هفته دست یابد، ولی با وجود این که به این میزان دست پیدا نکرد توانست دیگر رقیبان را به راحتی پشت سر بگزارد. Doctor Strange «دکتر استرنج» توانست در این آخر هفته ۴۳ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد و با توجه به این که در خارج از آمریکا نیز به فروش ۱۵۳ میلیون دلاری رسید به راحتی توانست بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری فیلم را به جیب تهیه‌کنندگان باز گرداند.

mads-mikkelsen-doctor-strange-kaecilius

در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، به نظر می‌‌رسد که Doctor Strange «دکتر استرنج» بتواند در هفته‌ی آینده به فروش فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان امریکا: اول آونجر» برسد و رتبه‌ی دوازده را ازان خود کند. در حال حاضر این دو فیلم اختلافی ۲۳ میلیون دلاری دارند و با توجه به فروشی که Doctor Strange داشته است پشت سر گذاشتن Captain America: The First Avenger کار سختی نخواهد بود. احتمال این که دو فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» و Thor «ثور» که اختلاف‌های ۱۸۰ و ۱۸۱ میلیون دلاری با Doctor Strange دارند نیز جایگاه خود را از دست دهند زیاد است. البته هنوز معلوم نیست Doctor Strange به رکورد فیلم Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» با بیشتر از ۲۰۶ میلیون دلار اختلاف برسد. البته باید اعلام کرد که این آمارها فقط به آمریکا مختص هستند.

 در سطح جهانی Doctor Strange «دکتر استرنج» همین حالا هم Captain America: The First Avenger پشت سر گذاشته است. رسیدن به دو فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» با فروش ۵۱۹ میلیون دلار و Iron Man 2 «مرد آهنی» با فروش ۶۲۴ میلیون دلار دور از انتظار نیست؛ رسیدن به دیگر فیلم‌ها در لیست مارول برای کسی حتی با توانایی استفاده از جادو کار بسیار سختی خواهد بود. اگر علاقه دارید که از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مطلع شوید با ما همراه شوید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.