بازی Guardians of the Galaxy توسط استودیوی Telltale Games در دست ساخت است

14 November 2016 - 15:00

در تابستان سال ۲۰۱۴ یکی از پر ریسک‌ترین پروژه‌های مارول راهی سینماها شد و توانست تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آن سال شود. کسی فکر نمی‌کرد که فیلمی‌ در مورد کاراکترهای ناشناخته با بازیگرانی پر فراز و نشیب و شخصیت‌هایی مانند درخت سخن‌گو و راکون مسلح بتواند عملکردی جالب توجه در گیشه داشته‌باشد. با این حال فیلم تبدیل به یک موفقیت تجاری بزرگ برای مارول شد و توانست در بین ۱۰ فرنچایز موفق دنیا قرار بگیرد. دنباله فیلم نیز به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) قرار است سال آینده منتشر شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» محصولی بود که حتی بعد از پایان اکران خود نیز برای سازنده‌اش پر درآمد بود؛ از عروسک‌ها و محصولات جانبی تا بازی موبایلی که با عنوان Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. حال نیز اخباری پیرامون این موضوع به گوش می‌رسد که استودیو پرآوازه Telltale Games قصد دارد یک بازی در این دنیا بسازد.

Telltale Games که تجربه خوبی در این زمینه دارد، در سال گذاشته با کمپانی ماورل در این زمینه به توافق رسید. اولین نسخه از بازی مورد نظر قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. بازی‌های گذشته این استودیو بر روی تمامی پلتفرم‌های بازی منتشر شده‌است ولی این برای اولین بار است که یک بازی در دنیای Guardians of the Galaxy قرار است در قالب یک بازی کنسولی منتشر شود. طبق گزارشات منتشر شده بازی با عنوان Guardians of the Galaxy: The Video Game هنوز در دست ساخت است و تاریخ انتشار دقیق آن اعلام نشده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.