تریلر فیلم Beauty and the Beast با بازی اما واتسون منتشر شد

14 November 2016 - 22:11

پس از ماه‌ها انتظار کشیدن و همچنین چند هفته دیدن تصاویر جدید و مختلف از فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، بالاخره اولین تریلر از این فیلم لایواکشن موردانتظار که براساس یکی از مجبوب‌ترین آثار دیزنی بازسازی می‌شود، منتشر شده است. برای جزییات بیش‌تر و مشاهده نخستین تریلر این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، این فیلم از روی انیمیشن کلاسیک بسیار محبوب و پرطرفدار Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد، در حال ساخت است. «دیو و دلبر» داستان دختر زیبایی با نام بل (Belle) را روایت می‌کند که در قلعه یک دیو زندانی می‌شود. او درحالی که ترسیده است، با غلبه بر ترس خود از حقیقت ماجرای این دیو آگاه می‌شود و درمی‌یابد که این دیو، شاهزاده‌ای است که دچار یه طلسم و نفرین شده است. دیو تا قبل از اتمام مهلت خود، فقط با عشق واقعی می‌تواند این نفرین را در هم بشکند.

یکی از نکات قابل توجه این فیلم، حضور یکی از بازیگران مجموعه سری هری پاتر یعنی اما واتسون (Emma Watson) در نقش بل است. همچنین بازیگران مطرح دیگری همچون دن استیونس (Dan Stevens) در نقش دیو، لوک ایوانس (Luke Evans) در نقش گاستون، کوین کلاین (Kevin Kline)، جاش گد (Josh Gad)، ایوان مک‌گرگور ( Ewan McGregor)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، آدرا مک‌دانالد (Audra McDonald)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، ایان مک‌کلن ( Ian McKellen) و اما تامپسون (Emma Thompson) در آن ایفای نقش خواهند کرد. همچنین بیل کاندون (Bill Condon) هم کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت.

آهنگساز انیمیشن اصلی در سال ۱۹۹۱، یعنی الن منکن (Alan Menken)، آهنگسازی این فیلم را هم برعهده دارد که بسیار باعث خوشایندی طرفداران است. او به همراه هاوارد آشمن آهنگ‌های اصلی انیمیشن قدیمی را دوباره ضبط کرده‌اند. همچنین منکن با همکاری تیم رایس، آهنگ‌های جدیدی هم برای این فیلم تولید کرده است.

فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۲۷ اسفند ۹۵ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: CBR

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من تریلر رو دیشب دیدم. مناسفانه به نظر من تنها کلمه براى توصیفش فجیع،سطحى و ناامید کننده است. یعنى دریغ از یک ذره خلاقیت. همون انیمیشن رو به صورت مسخره، با یک عده بازیگر بى استعداد بازسازى کردن. من هنوز نمى فهمم چطورى به این نتیجه رسیدن بل رو با اما واتسون جابجا کنن.

  • DeadPool says:

    یه داستان کاملا تکراری