فیلم The Batman: پیتر سارسگارد نقش دوچهره را بازی نخواهد کرد

29 January 2020 - 13:00

وقتی مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم The Batman «بتمن» اخبار پیوستن بازیگران به این فیلم مورد انتظار را اعلام می‌کرد، همچنین مشخص می‌کرد آن‌ها نقش کدام شخصیت را بازی خواهند کرد. اما وقتی پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) به گروه بازیگران فیلم پیوست، ریوز فقط در عنوان تصویرش نوشت: اوه سلام پیتر …! اما هرگز نامی از شخصیت او نبرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طرفداران از آن زمان حدس و گمان‌های زیادی درباره نقش احتمالی سارسگارد می‌زدند و عده زیادی معتقد بودند او قرار است نقش دوچهره را در این فیلم بازی کند. اما حالا پس از اینکه فیلمبرداری The Batman آغاز شده، استودیوی برادران وارنر رسما نام بازیگران و نقش آن‌ها را مشخص کرده است.

سارسگارد نقش گیل کولسن دادستان ناحیه‌ای گاتهام را بازی خواهد کرد. نام اصلی دوچهره هاروی دنت است. در کامیک‌ها اصلا شخصیتی به نام گیل کولسن وجود ندارد، پس ممکن است شخصیت او یکی از این سه حالت باشد:

اول اینکه ریوز و همکارش متسون تاملین (Mattson Tomlin) یک شخصیت کاملا جدید برای فیلم خود خلق کرده‌‌اند. دوم اینکه گیل کولسن ویژگی‌هایی از دیگر شرورهای گاتهام خواهد داشت، اما یک شخصیت مخصوص خودش خواهد بود. سوم اینکه برادران وارنر به ما دروغ گفته و گیل کولسن فقط نام مستعاری برای این شخصیت است، اما بعدا متوجه می‌شویم او در واقع همان هاروی دنت/دوچهره است.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.