لوگو ریبوت Dune ساخته دنی ویلنوو منتشر شد

29 January 2020 - 22:30

لوگو فیلم Dune «تل‌ماسه» ساخته دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) منتشر شد. این لوگو که در پایان خبر آن را مشاهده می‌کنید سبک طراحی خاصی دارد و برای تمام حروف آن از یک شکل یکسان استفاده شده است. این دقیقا سبک خاصی است که طرفداران از سازنده فیلم‌هایی مثل Arrival «ورود» و Blade Runner 2049 «بیلد رانر ۲۰۴۹» انتظار دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: وقتی امپراطور تصمیم می‌گیرد مشاوری از خاندان آتریدس را جایگزین مشاور سابقش از خاندان هارکونن کند اوضاع قلمرو به هم می‌ریزد. خاندان هارکونن مایل نیستند این امتیاز را در دربار از دست بدهند، و از طریق فریبکاری و خیانت، دوک پال آتریدس جوان را به محیط وحشی سیاره تبعید می‌کنند تا بمیرد. او در آن‌جا با قبیله‌ای از ساکنان صحرا آشنا می‌شود که به پایه و اساس ارتشی تبدیل می‌شوند که آتریدس جوان تصمیم می‌گیرد به وسیله آن‌ها حق خودش را پس بگیرد. البته او فقط یک دوک تبعید شده عادی نیست، او محصول نهایی یک آزمایش ژنتیکی است که برای خلق یک ابرانسان صورت گرفته است؛ او ممکن است ناجی بشریت باشد. مشکلات او انسان‌های زیادی را درگیر خودش کرده و پیامدهای آن در سراسر امپراطوری احساس می‌شود.

تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، خاویر باردم (Javier Bardem) و زندیا (Zendaya) بازیگران اصلی این فیلم هستند.

رمان Dune نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) قبلا هم توسط دیوید لینچ (David Lynch) در سال ۱۹۸۴ مورد اقتباس قرار گرفته است. فیلمبرداری ریبوت Dune از سال گذشته در بوداپست شروع شد و در ماه ژوئیه در اردن به پایان رسید.

فیلم Dune در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.