پوستر شخصیت‌های فیلم Fast & Furious 9 منتشر شدند

29 January 2020 - 23:00

فرنچایز Fast & Furious «سریع و خشمگین» یکی از غول‌های باکس آفیس است که گاهی اوقات می‌تواند سلطه دیزنی بر گیشه‌ها را به چالش بکشد. اولین اسپین‌آف این فرنچایز یعنی Hobbs and Shaw «هابز و شاو» سال گذشته اکران شد و سپس شاهد انتشار سریال انیمیشنی Fast and Furious: Spy Racers بودیم. اما در گام بعدی این فرنچایز شاهد بازگشت نهمین فیلم اصلی آن هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که عنوان رسمی آن F9: The Fast Saga «اف۹: حماسه سریع» است، داستان این خانواده را پس از وقایع The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» روایت می‌کند و در آن شاهد بازگشت جاستین لین (Justin Lin) کارگردان Tokyo Drift «توکیو دریفت» و Fast 5 «سریع ۵» هستیم.

یونیورسال قبل از انتشار تریلر در روز جمعه، پوستر شخصیت‌های فیلم را منتشر کرده است. در این پوسترها شاهد حضور جان سینا (John Cena) هم هستیم که قرار است جای خالی راک را در این فیلم پر کند. وین دیزل (Vin Diesel)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، لوداکریس (Ludacris) و ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) هم پوستر مخصوص خودشان را دارند.

فیلم Fast & Furious 9 در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.