تریلر فصل پنجم Better Call Saul: چهره‌های قدیمی، مشکلات جدید

30 January 2020 - 13:00

شبکه AMC فقط یک هفته قبل از آغاز پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» تریلر کامل این فصل را منتشر کرد. این اسپین‌آف Breaking Bad «برکینگ بد» داستان شخصیت جیمی مک‌گیل با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk) را روایت می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تریلر می‌بینیم که جیمی دوباره به شغل وکالت خودش برگشته و حالا به ساول گودمن تبدیل شده که طرفداران از سریال Breaking Bad او را می‌شناسند. برخی از شخصیت‌های قدیمی از سریال اصلی هم در این اسپین‌آف حضور دارند، جایی که شاهد اولین نگاه به دین نوریس (Dean Norris) در نقش هنک شریدر مامور مبارزه با مواد مخدر هستیم.

نوریس تنها شخصیت جدید Breaking Bad نیست که در این فصل حضور دارد، بلکه در کنار او شاهد حضور همکارش استیون مایکل کوئزدا (Steven Michael Quezada) در نقش استیون گومز هستیم. اگرچه این دو در فصل پنجم Breaking Bad کشته شدند، اما داستان Better Call Saul قبل از وقایع سریال اصلی رخ می‌دهند، پس حضور آن‌ها در اینجا اصلا عجیب نیست. همچنین رابرت فورستر فقید (Robert Forster) در فصل پنجم حضور دارد و دوباره نقش اد گلبریث را بازی خواهد کرد.

پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul از ۲۳ فوریه (۴ اسفند) آغاز خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.