احتمال حضور جیسون استاتهام و کوین هارت در اکشن کمدی The Man From Toronto

30 January 2020 - 12:00

جیسون استاتهام (Jason Statham) و کوین هارت (Kevin Hart) بازیگران مطرح ژانر اکشن کمدی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Man From Toronto «مردی اهل تورنتو» هستند. پاتریک هیوز (Patrick Hughes) سازنده فیلم‌های The Expendables 3 «بی‌مصرف‌ها ۳» و Hitman’s Bodyguard «محافظ آدمکش» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رابی فاکس (Robbie Fox) براساس داستانی از جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal) نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارد. این فیلم داستان اشتباه گرفته شدن قاتلی خطرناک ملقب به مردی اهل تورنتو (با بازی استاتهام) و تدی دست‌وپا چلفتی‌ترین آدم نیویورک (با بازی کوین) را دنبال می‌کند. حالا مرد اهل تورنتو و تدی باید با همکاری هم ماموریت خطرناکی را انجام دهند، اما آیا می‌توانند یکدیگر را تحمل کنند؟

هارت به تازگی در فیلم Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعد» حضور داشته که تاکنون به فروش ۷۴۰ میلیون دلاری رسیده است. او به تازگی بازی در فیلم Fatherhood «پدرانگی» به کارگردانی پال وایتز (Paul Weitz) را به پایان رسانده است.

استاتهام به تازگی در فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» اسپین‌آف Fast & Furious «سریع و خشمگین» حضور داشته که به فروش ۷۶۰ میلیون دلاری دست یافت. او به تازگی بازی در فیلم Cash Truck «کامیون پول» ساخته گای ریچی (Guy Ritchie) را به پایان رسانده است.

فیلم The Man From Toronto در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.