ست روگن کامیک‌های Memetic را اقتباس خواهد کرد

30 January 2020 - 16:00

کمپانی Lionsgate اثری را بر اساس کامیک‌های ترسناک پسا-آخرالزمانی نوشته‌ی جیمز تاینیون چهارم تولید خواهد کرد. ست روگن (Seth Rogen) که همواره نامش در بین آثار کمدی و میم‌های زیادی قرار داشته است، وظیفه‌ی توسعه‌ی این فیلم را بر عهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Lionsgate در حال مذاکره برای به‌دست آوردن حقوق Memetic، ترسناک دلهره‌آوری راجع به یکمیم کشنده، که روگن به همراه ایوان گولدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) تحت نظر کمپانی خودشان بانام Point Grey آن را تهیه‌کنندگی خواهند کرد. رأس ریچی (Ross Richie) و استیون کریستی (Stephen Christy) از Boom! Studios دیگر تهیه‌کنندگان این عنوان هستند.

متسون تاملین (Mattson Tomlin)، نویسنده‌ی نوظهور که به همراه مت ریوز (Matt Reeves) فیلمنامه‌ی The Batman نوشته است، نویسندگی این اقتباس را انجام خواهد داد.

فیلم Memetic بر اساس کامیک‌هایی به همین نام چاپ‌شده توسط Boom! comic است که ایده‌ی استفاده از یکمیم به‌عنوان سلاحی برای کشتار را کاوش می‌کند. یکمیم که با عنوان Good Time Sloth شناخته می‌شود، به‌سرعت پربازدید شده و نیم روز بعد از رئیس‌جمهور تا متصدی کافی‌شاپ فریاد زنان تسلیم خشمی مرگ‌آسا می‌شوند.

برخی اثبات کرده‌اند که نسبت به اینمیم ایمن هستند و داستان حول محور مردی جوان، دچار کوررنگی، که حین تلاش برای پیدا کردن دوستش برای جلوگیری از حرکت جامعه به‌سوی یک آخرالزمان تلاش می‌کند، قرار دارد.

جیمز تاینیون چهارم که اخیراً روی کامیک‌های بتمن انتشارات DC کارکرده و همچنین شخص پشت کامیک‌های ترسناک انتشارات Boom! یعنی Something Is Killing the Children است، Memetic را نوشته است. اریک داناوان (Eryk Donovan) طراح این کتاب مصور است که برای بهترین کامیک سال در جشنواره GLAAD Award سال ۲۰۱۵ نامزد شده بود.

جاش فاگان (Josh Fagan) برای Point Grey به همراه مردیث ویک (Meredith Wieck) و اسکات اوبراین (Scott O’Brien) برای Lionsgate ناظران این فیلم هستند. آدام یولین (Adam Yoelin) از Boom! تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارد.

Memetic دومین پروژه‌ی Point Grey و تاملین بر اساس داستان‌های مصور است. هفته‌ی گذشته، آمازون حقوق Fear Agent را در مناقصه‌ای به‌دست آورد؛ اقتباسی از کامیکی که توسط ریک ریمندر (Rick Remender) نوشته‌شده است. تاملین نویسندگی آن را انجام می‌دهد و Point Grey به همراه Matt Tolmach Productions تهیه‌کننده‌ی آن هستند.

Boom! اخیراً در مناقصه‌ای با حضور بسیاری از استودیوهای هالیوودی، حقوق عنوان ترسناک Unsound را با کارگردانی دیوید سندبرگ (David F. Sandber) به Netflix واگذار کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.