اسلحه‌ی مرگبار ۵ با همان بازیگران اصلی ساخته خواهد شد

30 January 2020 - 19:30

به نظر می‌رسد مجموعه فیلم‌های Lethal Weapon کاملاً به‌پایان نرسیده‌اند. در نشستی که برخی تهیه‌کنندگان با The Hollywood Reporter داشتند، دن لین (Dan Lin) فاش کرد که کمپانی برادران وارنر در حال کار برای ساخت حداقل یک قسمت دیگر از این سری فیلم‌ها با بازیگران و عوامل اصلی یعنی مل گیبسون (Mel Gibson)، دنی گلاور (Danny Glover) و ریچارد دانر (Richard Donner) کارگردان هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لین گفت:

در حال تلاش برای انجام کارهای ساخت آخرین Lethal Weapon هستیم و ریک دانر و بازیگران اصلی بازمی‌گردند و این شگفت‌انگیز است. داستان به‌تنهایی برای او [دانر] بسیار شخصی است. مل و دنی آماده هستند و فیلم‌نامه در حال نوشته شدن است.

سلاح مرگبار ۵ نخستین اثر سینمایی مجموعه پس از ۲۰ سال است. آخرین قسمت مجموعه با عنوان Lethal Weapon 4 در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۹۹۸ اکران شد. دانر تمام چهار اثر قبلی را خود کارگردانی کرده است، بنابراین جایگاه کارگردانی آخرین اسلحه مرگبار نیز تنها مناسب اوست. این اسطوره که کارگردانی The Superman را انجام داده، آوریل امسال ۹۰ ساله خواهد شد.

پیش‌تر صحبت‌هایی حول حضور شین به لک به‌عنوان کارگردان این عنوان صورت گرفته بود. او اعلام کرده بود که فیلم‌نامه‌ای جذاب و ۶۲ صفحه‌ای به همراه دوستش برای Lethal Weapon 5 نوشته است. داستانی که در نیویورک جریان داشته و شامل مبارزه‌ی نسخه‌ی مسن‌تر ریگز و مورتا با تیمی زبده از سربازان شرکت نظامی خصوصی آمریکایی در افغانستان موسوم به Blackwater که به آن Academi هم گفته می‌شود، بوده است.

سریال Lethal Weapon با بازیگران کاملاً تازه‌ای برای سه فصل از شبکه‌ی Fox پخش می‌شد اما در مه گذشته کنسل شد. لین بر تولید آن نیز نظارت می‌کرد.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.