جودی فاستر فیلمی در رابطه با سرقت مونالیزا در سال ۱۹۱۱ می‌سازد

31 January 2020 - 11:00

به گزارش سایت خبری Deadline، جودی فاستر (Jodie Foster)، برنده‌ی جایزه اسکار، فیلمی بر اساس کتاب “روزی که آنها مونالیزا را دزدیدند” (The Day They Stole the Mona Lisa) نوشته‌ی سیمور ریت (Seymour Reit) خواهد ساخت. این فیلم در رابطه با سرقت اثر مشهور مونالیزا خواهد بود. کمپانی Los Angeles Media حامی مالی این پروژه است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جافری سروس (Jeffrey Soros)، از کمپانی Los Angeles Media، در مصاحبه با سایت خبری Deadline گفت:

این اتفاق در سال ۱۹۱۱ رخ داد و این چیزی بود که مونالیزا را بسیار مشهور کرد. این فیلم توسط فینیکس (Phoenix) توسعه داده شد، که هنوز هم درگیر آن است، اما ما یک فیلمنامه کاملاً جدید داریم که بیل ویلر (Bill Wheeler) برای کارگردانی جودی فاستر آماده می‌کند. این در قالب فیلم‌های رابطه توماس کراون (The Thomas Crown Affair) و نیش (The Sting) ساخته می‌شود. یک داستان سرگرم کننده بوده و جرم پیچیده نیست. فیلم ما حقیقت و داستان را به هم می‌آمیزد و تمرکز بیشتر روی شخصیت‌های پشت این سرقت است.

کتاب “روزی که آنها مونالیزا را دزدیدند” در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۰۹ منتشر شد. این کتاب داستان یک کارمند موزه‌ی لوور به نام وینچنزو پراگیا را دنبال می‌کند. پراگیا احساس می‌کند نقاشی شایسته نمایش در ایتالیا است. اعتقادات وی باعث شد که او قبل از دستگیری در تلاش برای فروش آن به مدیر گالری Uffizi در فلورانس، دو سال نقاشی را حفظ کند. این نقاشی در سال ۱۹۱۴ به لوور بازگشت.

فاستر آخرین بار در سال ۲۰۱۸ و فیلم هتل آرتمیس (Hotel Artemis) دیده شد. کارنامه‌ی کارگردانی وی شامل فیلم‌های مرد کوچکی به نام تیت (Little Man Tate)، خانه برای تعطیلات (Home for the Holidays)، سگ آبی (The Beaver) و غول پول (Money Monster) می‌شود. او همچنین قسمت‌هایی از سریال‌های آینه سیاه (Black Mirror)، نارنجی سیاه جدید است (Orange is the New Black)، خانه پوشالی (House of Cards) و داستان‌هایی از سمت تاریک (Tales from the Darkside) را کارگردانی کرده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.