رز بیرن در کمدی درام اپل نقش‌آفرینی خواهد کرد

31 January 2020 - 21:30

Apple با رز بیرن (Rose Byrne) به دهه‌ی ۸۰ میلادی بازمی‌گردد. شبکه‌ی آنلاین این غول فنّاوری سفارش ساخت سریال Physical را داده است. این عنوان یک کمدی درام است که در دهه‌ی ۸۰ جریان خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیرن در نقش اصلی این سریال زنی از جنوب کالیفرنیا را به تصویر می‌کشد که در زندگی روزمره‌ی خود به‌عنوان زنی خانه‌دار شکنجه می‌شود، اما او راهی غیرمتعارف از طریق دنیای ایروبیک برای پیدا کردن دوباره‌ی قدرتش می‌یابد.

آنی وایزمن (Annie Weisman) نویسنده و شورانر سریال است. او به همراه الکساندرا کانینگهام (Alexandra Cunningham) و مارتی ادلستاین (Marty Adelstein) از Tomorrow Studios و بکی کلمنتز (Becky Clements) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز انجام خواهد داد.

Tomorrow Studios طی قراردادی بین ادلستاین و ITV Studios تهیه‌کننده‌ی سریال خواهد بود.

بیرن برای کار کردن بر روی سریال Damages از شبکه‌ی FX دو بار نامزدی جوایز امی و گلدن گلوب شده است. او با نقش گلوریا استاینم در سریال Mrs. America از شبکه‌ی Hulu مقابل کیت بلانشت (Cate Blanchett) به ایفای نقش پرداخت.

Tomorrow Studios در حال انجام اقتباس‌های لایو-اکشنی از مانگای پرفروش One Piece و سریال انیمه‌ای Cowboy Bebop در نتفلیکس است. از دیگر پروژه‌های این استودیو می‌توان به سریال Snowpiercer از شبکه‌ی TNT اشاره کرد.

وایزمن توسعه‌دهنده‌ی سریال Almost Family از شبکه‌ی Fox بوده است. همچنین در بین عوامل سریال‌های Suburgatory از شبکه‌ی ABC و The Path از Hulu نیز نامش دیده می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.