رودولف و لیون سریال The Hospital را خواهند ساخت

31 January 2020 - 22:00

Animal Pictures که توسط مایا رودولف (Maya Rudolph) و ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) تأسیس شده است، در همکاری با نویسنده-تهیه‌کننده سیروکو دانلپ (Cirocco Dunlap)، سریال انیمیشنی عملی تخیلی The Hospital را برای آمازون تولید خواهند کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دانلپ که به‌عنوان ناظر با لیون بر روی کمدی تحسین‌شده‌ی نتفلیکس با عنوان Russian Doll کارکرده بود، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را انجام خواهد داد. لیون، رودولف و دنیل رنفریو بیرینز (Danielle Renfrew Behrens) از Animal Pictures دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی اثر خواهند بود.

The Hospital کمدی سیاهی توصیف‌شده است که دو دکتر زن فضایی بسیار باهوش بانام‌های سلیچ و کلک را دنبال می‌کند که در درمان بیماری‌های نادر تخصص دارند. پس‌ازآنکه آن‌ها با یک بیماری از بعدی دیگر مواجه می‌شوند، قهرمانان ما باید درمانی برای آن قبل از نابودی کهکشان پیدا کنند.

The Hospital اولین پروژه‌ی مشترک Animal Pictures با Amazon است.

Animal Pictures طی بیانیه‌ای گفت:

سیروکو به طرز شگفت‌انگیزی بااستعداد و شوخ‌طبع است. ما نمی‌توانیم برای دیدن نقطه‌نظر او درباره‌ی دنیایی علمی-تخیلی، بسیار عمیق، بسیار ناشناخته و بسیار انیمیشنی صبر کنیم.

دانلاپ که سابقه حضور در میان عوامل سریال Man Seeking Woman از شبکه‌ی FXX و سریال انیمیشنی Big Mouth از Netflix را دارد، برای کار بر روی سریال Russian Doll نامزد دریافت جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) شده است.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.