والتون گاگینز به Fatman پیوست

31 January 2020 - 18:30

والتون گاگینز (Walton Goggins) برای بازی نقش اول کمدی اکشن و تاریک Fatman، به مل گیبسون (Mel Gibson)، بازیگر نقش سنتا کلاس، خواهد پیوست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بهار گذشته در فستیوال کن به نمایش درآمد و تاد کورتنی (Todd Courtney) از Mammoth Entertainment به تیم تولید اضافه شده و سرمایه‌گذاری فیلم را برعهده می‌گیرد. برادران نلم فیلم را براساس فیلم‌نامه اصلی کارگردانی می‌کنند. تولید فیلم در کانادا در حال انجام است.

فیلم Fatman درباره پسر ۱۲ ساله بازیگوشی است که آدمکش روشن‌ فکری استخدام می‌کند تا سنتا کلاس را بعد از رساندن هدایا، بکشد. گاگینز نقش این آدمکش پر انرژی، اسکینی‌من، را بازی می‌کند که در مغازه اسباب بازی فروشی کار می‌کند.

برندن جیمز (Brandon James) از Rough House، نادین دو باروس (Nadine de Barros) از Fortitude، میشل لنگ‌ (Michelle Lang) و لیزا ولوفسکی (Lisa Wolofsky) این فیلم را در کنار رابرت منزیز (Robert Menzies) می‌سازند.

کمپانی Fortitude این پروژه را ماه آینده به فروش می‌رساند.

دنی مک‌براید (Danny McBride)، دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) و جودی هیل (Jody Hill) تهیه‌کنندگان اجرایی کار بطور مشترک با پیتر توچ (Peter Touch) و سم آلوینتون (Sam Allwinton) هستند.
گاگینز برنده جایزه انتخاب منتقدین سال ۲۰۱۸ برای بازی در فیلم Vice Principals شد و در سریال Gemstones نیز بازی کرده و فعلا سر کار کمدی The Unicorn است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.