پایلوت Robert Langdon در دست ساخت NBC

31 January 2020 - 20:00

شبکه NBC به یکی از پر فروش‌ترین درام‌های دن بروان (Dan Brown) برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های دوست داشتنی‌اش، چراغ سبز نشان داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این شبکه، روز چهارشنبه این پایلوت Langdon را سفارش داد که براساس شخصیت رابرت لنگدن است که در رمان مهیج The Lost Symbol نوشته بروان آمده است. این نویسنده، تهیه‌کننده پروژه هم هست و درباره ماجراجویی‌های سمبل شناس هاوارد است که باید مجموعه‌ای از معماهای خطرناک را برای نجات استاد ربوده شده‌اش و خنثی کردن توطئه جهانی حل کند.

این اولین باری است که شخصیت لنگدن توسط شخصی جز تام هنکس (Tom Hanks) به نمایش در می‌آید، که در فیلم‌های The Da Vinci Code, Angels & Demons و Inferno آن را بازی کرده است.

دن دورکین (Dan Dworkin) و جی بیتی (Jay Beattie) فیلم‌نامه کار را قلم می‌زنند و تهیه کننده اجرایی سریال به همراه ران هاوارد (Ron Howard)، برایان گریزر (Brian Grazer)، آنا کالم (Anna Culp) و سامی فالوی (Samie Falvey) هستند. کمپانی Imagine سه فیلم دیگر براساس کارهای بروان را تولید کرده است.

فیلم Langdon از ژوئن در دست تولید است. ابتدا قرار بود دنیل کرون (Daniel Cerone) فیلم‌نامه را بنویسد اما از پروژه جدا شد.

سریال Langdon جدیدترین تلاش شبکه NBC برای پرداختن به این شخصیت است. این فصل، شبکه به Lincoln Rhyme: Hunt for Bone Collector پرداخت و قبلا Taken, The Firm و Hannibal‌ را ساخته بود. سریال Langdon ششمین پایلوت NBC است که به درام‌های خانوادگی At That Age و Ordinary Joe و Debris, Echo and La Brea پیوسته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.