سریال The Crown پس از فصل پنجم به پایان خواهد رسید

31 January 2020 - 20:30

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس خیلی زودتر از آن چیزی که طرفداران انتظار دارند به پایان می‌رسد. این سرویس استریم امروز اعلام کرد سریال The Crown «تاج» پس از فصل چهارم و پنجم که هنوز تاریخ دقیق پخش آن‌ها مشخص نشده به پایان خواهد رسید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پیتر مورگان (Peter Morgan) سازنده سریال از مدت‌ها پیش قصد داشت سریال را پس از فصل ششم به پایان برساند، اما وقتی تولید فصل پنجم شروع شد نظرش را عوض کرد. او گفته به نظرش حالا زمان مناسبی برای به پایان رساندن این داستان است. مورگان در این باره گفته:

وقتی ساخت فصل پنجم را شروع کردیم متوجه شدم حالا بهترین زمان برای تمام کردن داستان است. از نتفلیکس و سونی برای حمایتشان خیلی سپاسگزارم.

در فصل پایانی The Crown باز هم شاهد حضور یک بازیگر جدید در نقش ملکه الیزابت دوم خواهیم بود. کلر فوی (Claire Foy) این نقش را در دو فصل اول بازی کرد و فصل سوم الیویا کلمن (Olivia Colman) جایگزین او شد. کلمن در فصل چهارم دوباره این نقش را بازی خواهد کرد، اما در فصل پنجم و پایانی شاهد حضور ایملدا استنتون (Imelda Staunton) در این نقش خواهیم بود. بسیاری از طرفداران، استنتون را برای بازی در نقش دلورس آمبریج در فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» می‌شناسند.

فصل چهارم The Crown احتمالا اواخر ۲۰۲۰ و فصل پنجم آن احتمالا سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.