کلیپ تازه‌ای از A Quiet Place Part II منتشر شد

31 January 2020 - 23:00

اولین نکته‌ی قابل‌توجه در تازه‌ترین کلیپ منتشرشده از فیلم A Quiet Place Part II، حضور دوباره‌ی جان کرازینسکی (John Krasinski) در نقش شخصیتش در فیلم نخست است. مگر شخصیت او در فیلم نخست توسط هیولاها کشته نشده بود؟ در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ساده‌ترین توضیح برای این بازگشت می‌تواند آن باشد که این صحنه فلش‌بک است. در این کلیپ همچنین نگاه بهتر را می‌توانیم به‌ظاهر این موجودات داشته باشیم.

طبق خلاصه داستان رسمی که از این فیلم منتشرشده است:

داستان این اثر پس از وقایع مرگباری که برای خانواده‌ی اَبُت در خانه‌شان اتفاق افتاد، اکنون باید با وحشتی که در دنیای بیرون وجود دارد مواجه شوند و درعین‌حال در سکوت برای بقا مبارزه کنند. همچنین آن‌ها متوجه می‌شوند که تنها هیولاها نیستند که در ورای مسیر ماسه‌ای در کمین هستند.

این فیلم دنباله‌ی Quiet Place است که توسط کرازینسکی، بر اساس شخصیت‌هایی که توسط برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) خلق‌شده‌اند، نویسندگی و کارگردانی شده است. الیسون سیگر (Allyson Seeger)، جوان پریتانو (Joann Perritano) و آرون جینوس (Aaron Janus) تهیه‌کنندگان اجرایی و مایکل بی (Michael Bay)، اندرو فورم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller) و کرازینسکی تهیه‌کنندگان آن هستند.

A Quiet Place Part II در تاریخ ۲۰ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.