کارگردان فیلم Girl in the Spider’s Web مشخص شد

15 November 2016 - 22:00

در سال ۲۰۱۱ دیوید فینچر (David Fincher) کارگردان فیلم Gone Girl «دختر گمشده» اقتباسی آمریکایی از کتاب The Girl with the Dragon Tattoo «دختری با خال کوبی اژدها» ساخت که نویسنده‌ی آن استیگ لارسون (Stieg Larsson) بود و کتاب پس از مرگش در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. با این که در سال ۲۰۰۹ نیز یک اقتباسی سوئدی از فیلم ساخته شد، ولی فیلم کارگردانی شده به وسیله‌ی دیوید فینچر توانست به مقدار کمی، موفق‌تر عمل کنر و به معروف شدن بیشتر کتاب در سراسر جهان کمک کنر. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در گذشته رونی مارا (Rooney Mara) بیان کرده بود که مشتاقانه برای باری دیگر نقش لیسبت سلندر (Lisbeth Salander) را بازی خواهد کرد، ولی امید طرفداران برای ساخته شدن دنباله‌ای برای فیلم دیوید فینچر روز به روز کمتر می‌شد. طی آخرین اخبار منتشر شده، یک فیلم از کتاب The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت» با تیم بازیگری و تولید کاملاً جدید در حال ساخت است. کتاب The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت» کتاب چهارم از مجموعه کتاب‌های ملنیوم (Millenium) و تنها اثری است که نویسنده‌ی آن خود استیگ لارسون نیست و حتی یک کارگردان نیز به طور رسمی برای ساخت دنباله‌ای برای فیلم دیوید فینچر انتخاب شده است.

با توجه به گزارشات سایت ComingSoon کارگردان فیلم Don’t Breathe «نفس نکش»، فده آلوارز (Fede Álvarez)، از جانب کمپانی سونی برای ساخت فیلم The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت» انتخاب شده است. آلوارز قرار است با رودو سایوگس (Rodo Sayagues) برای ساخت کتاب دیوید لاگکرنت (David Lagercrantz) همکاری داشت باشند. از آن جایی که هنوز خبری از دنباله‌ای برای Don’t Breathe «نفش نکش» وجود ندارد آلوارز و سایوگس تمامی انرزی و وقت خود وفق ساخت دنباله‌ی درخور فیلم The Girl with the Dragon Tattoo خواهند کرد.

هنوز معلوم نیست که طرفداران فیلم فینچر، سگانه‌ی اصلی لارسون و یا بینندگان نسخه‌ی اقتباس شده‌ سوئدی مشتاق به دیدن فیلم The Girl in the Spider’s Web با تیمی کاملاً جدید هستند. آلوارز در گذشته ثابت کرده است که برای کارگردانی پروژه‌های پرتنش انتخاب مناسبی است. آلوارزبرای ساخت فیلمی با تم روانشناختی و جنسی با اشاراتی به زن ستیزی و خشونت، بسیار خوب است. ما باید برای فده آلوارز و رودو سایوگس به همراه تیم جدید بازیگری آرزوی موفقیت داشته باشیم؛ چون اگر در انجام کار خود موفق باشند با یک اثر شاهکار طرف خواهیم بود.

سینماگیمفا در صورت انتشار خبری جدید از The Girl in the Spider’s Web شما مطلع خواهد کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.