حضور مت دیمن در فیلم Ocean’s Eight تایید شد

15 November 2016 - 21:00

استودیوها همیشه علاقه داشته‌اند محصولات محبوب قدیمی خود را زنده کنند، و فرنچایزهای بزرگ بیش از بقیه در معرض چنین تصمیماتی قرار دارند. به دنبال موفقیت سه گانه خود در ژانر «سرقت»، استودیوی برادران وارنر قصد دارد اسپین‌آفی برای فیلم Oceans’ Eleven «یازده یار اوشن» با نام Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» بسازد. طبق سنت قبلی فرنچایز، این فیلم نیز قرار است از ستارگانی بزرگ در هالیوود از جمله ساندرا بولاک (Sandra Bullock)، کیت بلنچت (Cate Blanchett)، ان هتوی (Anne Hathaway) و ریحانا (Rihanna) استفاده کند. فیلم‌های اوریجینال نیز از نام‌هایی برجسته در صنعت سینما بهره بردند، در نتیجه جای تعجب نیست که این فیلم توجه بسیاری از بازیگران را به سمت خود جلب کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Ocean’s Eight در دنیای فیلم‌های قبلی جریان دارد، جایی که بولاک نقش یکی از نزدیکان شخصیت جرج کلونی (George Clooney)، دنی اوشن را بازی خواهد کرد. به غیر از این موضوع، بقیه داستان و ارتباط شخصیت‌های آن با یکدیگر مشخص نشده‌است. حال که این اسپین‌آف در دست ساخت است، برای بسیاری این سوال وجود دارد که آیا از بازیگران قدیمی برای نقش آفرینی به این فرنچایز باز خواهند گشت یا خیر. حداقل می‌دانیم که یکی از اعضای گروه جرج کلونی در فیلم‌های قبلی، در این فیلم حضور خواهد داشت.

در گفتگو با etonline در مراسم شروع اکران فیلم Manchester by the Sea، مت دیمن (Matt Damon) از حضور مختصر خود در این فیلم در نقش لینوس کالدول (Linus Caldwell) پرده برداشت:

مدت زمان مختصری در آن فیلم حضور خواهم داشت. هنوز فیلم‌نامه را نخوانده‌ام ولی همانطور که می‌دانید بازیگران حاضر در فیلم فوق‌العاده هستند و بسیار مشتاق هستم تا عملکرد آن را در این فیلم ببینم. به نظرم بسیار جالب خواهد بود.

فیلم Ocean’s Eight قرار است در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ راهی سینماها شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.