خانواده سریع و خشن دور هم جمع می‌شوند| نخستین تریلر F9

1 February 2020 - 10:31

آیا زمان آن فرا رسیده تا دام تورتو آرام بگیرد؟ همانطور که این غیرممکن بنطر می‌رسد، نخستین تریلر فیلم Fast & Furious 9 به نحوی به این نتیجه می‌رسد که خانواده سریع به فکر یک زندگی آرام و ساکت است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تریلر فیلم سریع و خشن ۹ در پایان کنسرت آن در میامی منتشر شد، جایی که استودیو یونیورسال سعی بر مهیج کردن لحظه انتشار فیلم داشت.

فیلم F9 همانطور که عنوانش نشان می‌دهد حاکی از بازگشت وین دیزل (Vin Diesel) در نقش تورتو، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در نقش لتی اورتیز، تیرس گیبسون (Tyrese Gibson)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster) و هلن میرن (Helen Mirren) است. مایکل روکر (Michael Rooker) این سری به جمع بازیگران فرنچایز پیوسته، و جان سنا (John Cena)، کاردی بی (Cardi B) و فین کول (Finn Cole) دیگران بازیگران جدید فیلم هستند.

سری جدید سریع و خشن ادامه‌ی مجموعه فیلم‌های موفق سریع و خشن است که از سال ۲۰۰۱ شروع به پخش کرد و دنباله آن نوشته شده تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۱ (۱ اردیبهش ۱۴۰۰) اکران شود.

طرفداران ماشین و اکشن که همگی خشن هستند و آرام نیستند، مطمئن باشند که موفقیت فیلم The Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw باعث احتمال ساخت اسپین‌آف های متعدد این مجموعه شده است.
فیلم F9 در تاریخ ۲۲ مه (۲ خرداد ۹۹) راهی سینماهای سراسر دنیا می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.