امضای قرارداد آدام سندلر با نتفلیکس برای ساخت چهار فیلم

1 February 2020 - 14:00

به دنبال اکران موفقیت آمیز کمدی رمز و راز قتل (Murder Mystery)، با بازی جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) و آدام سندلر (Adam Sandler)، این غول سرویس‌های استریم روز جمعه اعلام کرد که می‌خواهد قراردادش با سندلر و Happy Madison Productions را برای چهار فیلم دیگر تمدید کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سندلر و Netflix از زمان انتشار فیلم ۶ مسخره (The Ridiculous 6) در ۲۰۱۵ مشغول به همکاری بوده‌اند که از آن زمان، مشترکین این شبکه بیش از ۲ میلیارد ساعت را برای تماشای شیرین کاری‌های سندلر صرف کرده‌اند. این آمار شامل فیلم‌های انجام دوباره (The Do-Over)، سندی وکسلر (Sandy Wexler)، هفته (The Week Of) و رمز و راز قتل است که به گفته این شرکت سال گذشته محبوب ترین عنوان در Netflix در ایالات متحده بود. او همچنین اولین استندآپ ویژه خود را در ۲۲ سالگی منتشر کرد.

استودیو Happy Madison نیز فیلم‌های پدر نمونه سال (Father of the Year) در سال ۲۰۱۸ و خانم اشتباهی (The Wrong Missy) را تهیه کرده است. آدام سندلر، ستاره‌ی SNL در حال حاضر دارای دو پروژه با این استودیو است: او در فیلم خانوادگی هالووین هابی (Hubie Halloween) در کنار کوین جیمز (Kevin James)، جولی بوون (Julie Bowen)، ری لیوتا (Ray Liotta)، مایا رودولف (Maya Rudolph)، راب اشنایدر (Rob Schneider)، کنان تامپسون (Kenan Thompson)، استیو بوسکمی (Steve Buscemi)، مایکل چیکلیس (Michael Chiklis) و تیم میدونز (Tim Meadows) بازی می کند. نوا اشناپ (Noah Schnapp)، پاریس برلک (Paris Berelc)، چاینا آن مک کلاین (China Anne McClain) و شکیل اونیل (Shaquille O’Neal) نیز در این فیلم حضور دارند. این فیلم داستان هابی دوبیوس را دنبال می‌کند که علیرغم وقف خود به زادگاهش Salem و مراسم هالووین افسانه‌ایش، مورد تمسخر کودکان و بزرگسالان این شهر قرار می‌گیرد. اما امسال، اتفاقی عجیب به وقوع پیوسته و هابی وظیفه دارد که هالووین را نجات دهد.

سندلر همچنین یک فیلم بلند انیمیشن و بدون عنوان دارد که در آن نویسندگی، تولید و نقش آفرینی می‌کند.

تد ساراندوس (Ted Sarandos) رییس محتوای نتفلیکس در مصاحبه‌ای گفت:

این که آیا شما او را به عنوان مرد شنی، پسر آبی، گیلمور خوشحال، بیلی مدیسون، نیک اسپیتز یا به راحتی آدام می‌شناسید، یک چیز روشن است: اعضای ما نمی‌توانند به اندازه کافی از او برخوردار شوند. آنها داستان‌ها و طنز او را دوست دارند، همانطور که با رمز و راز قتل دیدیم. بنابراین نمی توانم بیشتر هیجان زده شویم تا همکاری خود را با آدام و تیم Happy Madison گسترش دهیم و خنده های بیشتری را در سرتاسر جهان ایجاد کنیم.

سندلر برای ایفای نقش در فیلم درام الماس‌های نتراشیده (Uncut Gems)، ساخته‌ی جاش و بنی سفدی (Josh and Benny Safdie)، مورد تحسین قرار گرفته است. وی توسط هیئت ملی نقد و بررسی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شده و نامزد دریافت جایزه Spirit است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.