هری ملینگ به جمع بازیگران Macbeth پیوست

1 February 2020 - 19:00

هری ملینگ (Harry Melling) بازیگر آثاری همچون The Legend Of Buster Scruggs و Harry Potter به بازسازی نمایشنامه‌ی کلاسیک شکسپیر به کارگردانی جوئل کوئن (Joel Coen) پیوست. تولید این عنوان در اواسط فوریه آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ملینگ نقش مالکولم، پسر دانکن شاه سابق اسکاتلند، و تهدیدی برای تاج‌وتخت مکبث را ایفا می‌کند.

دنزل واشینگتن (Denzel Washington) نقش مکبث را در کنار فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) در نقش بانو مکبث ایفا خواهد کرد. برندان گلیسون (Brendan Gleeson) نقش دانکن و کوری هاوکینز (Corey Hawkins) نقش مک‌داف را به تصویر خواهند کشید. نام رالف اینسون (Ralph Ineson) نیز در میان بازیگران مکمل به چشم می‌خورد.

بازیگران لرد بانکو و سه جادوگر مشهور در این نمایش‌نامه هنوز مشخص نشده‌اند. اسکات رادین و A24 تهیه‌ی این پروژه را بر عهده‌دارند.

کوئن این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که خودش تهیه‌کرده است، کارگردانی می‌کند. این فیلم اولین اثر مستقل او و بدون حضور برادرش ایتن (Ethan) است. آن‌ها با همکاری یکدیگر آثار زیادی را کارگردانی کرده‌اند و جوایز زیادی شامل اسکار را به‌دست آورده‌اند. این عنوان همچنین نهمین همکاری جوئل کوئن با همسرش فرانسیس مک‌دورمند است.

مکبث لردی اسکاتلندی را دنبال می‌کند که توسط سه جادوگر متقاعد می‌شود که او شاه مقدر شده‌ی اسکاتلند است. او به کمک همسر جاه‌طلبش، برای به‌دست آوردن حکومت دست به‌افراط و خشونت زیادی می‌برد.

مایکل فسبندر (Michael Fassbender) و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) در آخرین نسخه‌ی اقتباسی از این نمایشنامه به کارگردانی جاستین کرزل (Justin Kurzel) نقش‌آفرینی کرده بودند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.