ران هاوارد کارگردان فیلم اقتباسی The Fixer شد

1 February 2020 - 22:00

به نقل از سایت خبری ددلاین، ران هاوارد (Ron Howard) برنده اسکار، فیلم The Fixer را برای پارامونت پیکچرط کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌نامه کار درباره کشتن فیدل کاسترو است که تایلر هیسل (Tyler Hisel) آن را قلم‌ زده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Fixer داستان واقعی مامور بدنام FBI در اوج جنگ سرد است که گیر CIA افتاده تا تیم عملیاتی CIA و خلافکاران شیکاگو را طی ماموریتی برای به قتل رساندن فیدل کاسترو، رهبری کند.

این پروژه را برایان گریزر (Brian Grazer) از کمپانی Imagine، بردلی کوپر‌ (Bradley Cooper) از کمپانی Joint Effort و تاد فیلیپس (Todd Phillips) و اندرو پانای (Andrew Panay) می‌سازند.

هاوارد اخیرا Pavarotti, Solo: A Star Wars Story, Inferno, The Beatles: Eight Days a Week, The Touring Years, In the Heart of the Sea, Made in America, Rush و The Dilemma را کارگردانی کرده است.

او به زودی پروژه مستند Rebuilding Paradise, Hillbilly Elegy براساس کتاب جی دی وانس (J.D. Vance) را می‌سازد که امی آدامز (Amy Adams) از بازیگران آن است و دنباله احتمالی Willow به نام The Girl Before و Seveneves را خواهد ساخت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.