تارون اگرتون در حال مذاکره برای بازی در بازسازی Little Shop of Horrors

1 February 2020 - 22:30

سایت خبری Full Circle Cinema اعلام کرده که تارون اگرتون (Taron Egerton)، بازیگر برنده گلدن گلوب، در حال مذاکره برای بازی در بازسازی Little Shop of Horrors است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

با اینکه این نقش رسما تایید نشده، گویا اگرتون نقش سیمود کرلبورن را بازی می‌کند که قبلا توسط ریک مورانیس (Rick Moranis) در اقتباس Frank Oz بازی شده‌ که اقتباسی از فیلم ۱۹۶۰ است که الهام بخش موزیکال Broadway الن منکن (Alen Menken)، هاوارد اشمن (Howard Ashman) و مایلز گودمن (Miles Goodman) شد. این سایت همچنین اعلام داشته که به اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johanson) بازی در نقش آدری پیشنهاد شده و بیلی پورتر (Billy Porter) به صداپیشگی آدری دوم چشم دوخته است.

فیلم Little Shop of Horrors محصول سال ۱۹۸۶، داستان گلفروشی به نام سیمور است که متوجه می‌شود گیاه حشره گیرش، ونوس، می‌تواند حرف بزند. عشق او به همکار جذابش، آدری، باعث می‌شود اسم این گیاه را آدری دوم بگذارد.

گرچه آدری دوم سریع رشد می‌کند، اشتهایش تمام‌شدنی نیست و سیمور شروع می‌کند به دادن خوراک انسان به ونوس و اولین طعمه‌اش دوست پسر آدری است.

این فیلم کلاسیک عامیانه است و دو نامزدی اسکار برای جلوه‌های ویژه و موسیقی متن به دست آورد و موزیک راک و کمدی ترسناک Broadway در سراسر جهان پخش شد. این موزیک که براساس فیلم محصول ۱۹۶۰ بود، سال ۱۹۸۲ منتشر شد و برنده جایزه درام برای بهترین موزیک شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.